مدیر کل آموزش و پرورش استان:

نهادینه سازی و تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش استان امری ضروریست

زاهدان(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر نهادینه سازی و تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل، توجه جدی به مباحث پدافند غیر عامل در راستای جلوگیری از خطرات و مشکلات پیش رو را خواستار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه سازی و تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش استان امری ضروریست

حسن بروشکی در جلسه کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان بر لزوم توجه جدی به مباحث پدافند غیر عامل در راستای جلوگیری از خطرات و مشکلات پیش رو اشاره کرد و نهادینه سازی و تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل درآموزش و پرورش استان را امری ضروری دانست.
وی گفت: پدافند غیرعامل در مدارس نقش آگاهی دهنده دارد و نیاز است مباحث مربوط به فرهنگ سازی برای تمام دانش آموزان و معلمین با استفاده از تمام ظرفیت ها مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: توجه به اصل آموزش در برنامه های پدافند غیر عامل بسیار مهم بوده و کیفیت اجرای این اصل در نتایج حاصل شده از انجام برنامه های پدافند غیر عامل کاملا مشهود باشد.
بروشکی بیان کرد: امروز از جنگ رو در رو و با مرز و زمان و مکان مشخص، وارد جنگ فراگیری شده ایم که در هر لحظه و مکانی ما را تهدید می‌کند.
وی افزود: با توجه به رویکرد و ایدئولوژی که ما نسبت به دشمنانمان داریم ضروری است بخش اعظم همت ما در راستای حوزه دفاعی قرار گیرد و نسبت درستی بین پدافند عامل و پدافند غیرعامل تعریف شود.
بروشکی در پایان به نقش رسانه در تبیین اهمیت پدافند غیر عامل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: لازم است همه کارگروه ها در راستای آگاه سازی خانواده ها و ایجاد پدافند اجتماعی مشارکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار