برگزاری پویش طوفان آب در مدارس شهرستان اردل

اردل(پانا)-همزمان با مدارس سراسر کشور، پویش طوفان آب با هدف کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین در مدارس شهرستان اردل نیز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش طوفان آب در مدارس شهرستان اردل

پویش طوفان آب همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان اردل نیز برگزار و آیین نمادین این پویش با حضور سعادت ظفری زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردل ، مسئولین جمعیت هلال احمر شهرستان اردل و دیگر ادارات و نیز با حضور معلمان و دانش‌آموزان مدرسه فاطمیه شهرستان اردل در راستای کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین اجرا شد.

محمد صیدی مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان اردل در گفت‌وگو با پانا در رابطه با پویش طوفان آب سخن پیامبر اکرم (صلی ) را که «هرکس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود، اما به یـاری آن مظلـوم برنخیزد، مسلمان نیست.» را یادآور شد .

صیدی در ادامه گفت: «جمهوری اسلامی در پاسخ به کلام پیامبر اکرم (صلی)همواره صدای مظلومان جهان بوده، هست وخواهد بود. برای همین امروز نیز در مقابل جنایات وحشیانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی که آب را بر کودکان مظلوم غزه بسته‌اند و یزید صفتی خودشان را نشان داده‌اند، مردم شریف ایران، به خصوص دهه هشتادی ها و دهه نودی های انقلابی با بسته های آب و کمک های نقدی، حق خودشان را نسبت به همنوعان خود ادا کردند.»

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار