معاون سوادآموزی استان قزوین خبر داد؛

تدوین اطلس بی‌سوادی در استان قزوین

قزوین (پانا) - معاون سوادآموزی استان قزوین گفت اطلس بی‌سوادی در استان قزوین تدوین می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تدوین اطلس بی‌سوادی در استان قزوین

نخستین گردهمایی مدیران مناطق و روسای ادارات سوادآموزی استان قزوین برگزار شد. محمود طریقی معاون سواد آموزی استان قزوین در این جلسه ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: در صورت فرمان مقام معظم رهبری همه اعضای خانواده سواد آموزی آماده جهاد با این رژیم غاصب است.

وی اظهار کرد: برای پیشرفت امور حوزه سوادآموزی نیازمند نیروهای جهادی و انقلابی هستیم که با همکاری و تدبیر مدیرکل آموزش و پرورش نیروهای ما در استان تکمیل شد و از مدیران مناطق انتظار داریم در این امور همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سوادآموزی استان ضمن تاکید بر اهمیت شورای معاونین در مناطق گفت: از مدیران مناطق و نواحی انتظار داریم که مسئول سوادآموزی آن منطقه در شورای معاونین حضور دائم داشته باشد.

طریقی با اشاره به طرح‌های استان برای شناسایی اولیای بی‌سواد و کم‌سواد استان عنوان کرد: معاونت سوادآموزی استان قزوین، طرحی به نام تدوین اطلس بی‌سوادی استان ارائه کرده است که در شورای پشتیبانی استان با امضای استاندار قزوین به تصویب رسید.

وی در ادامه با اشاره به رتبه فعلی سوادآموزی در کشور گفت: همت و تلاش جهادی همه ما در ارتقای این رتبه است، به نحوی که شایسته استان قزوین باشد و به آن نائل شویم.

طریقی ضمن اشاره به ضریب تاثیرگذاری مدیران مدارس گفت: جلساتی که با مدیران مدارس در مناطق به‌صورت دوره ای برگزار می‌شود، حتما با حوزه سوادآموزی نیز مرتبط و از این ظرفیت استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار