رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

بخشی از پیشرفت‌های کشور به واسطه حضور خیرین مدرسه‌ساز است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه مسیر آینده کشور از مدرسه عبور می‌کند گفت قسمتی بزرگ از پیشرفت امروز کشور به واسطه حضور خیرین مدرسه‌ساز است که در بخش آموزش سرمایه‌گذاری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۴۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بخشی از پیشرفت‌های کشور به واسطه حضور خیرین مدرسه‌ساز است

حمیدرضا خان‌محمدی در نشست سالانه کمیسیون مدرسه‌یاری با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز یاران وزارت آموزش‌وپرورش هستند، گفت: خیرین مدرسه‌ساز، یاران صدیق وزارت آموزش‌وپرورش هستند که دغدغه پیشرفت و آبادانی کشور ما را دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسیر آینده کشور از مدرسه عبور می‌کند اظهار کرد: اگر ما آینده کشور عزیزمان را می‌خواهیم باید از مسیر مدرسه عبور کنیم و قسمتی بزرگ از پیشرفت امروز کشور به واسطه حضور خیرین مدرسه‌ساز است که در بخش آموزش سرمایه‌گذاری می‌کنند.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص توسعه رویکرد مدرسه‌یاری اذعان کرد: رویکرد مدرسه‌سازی در فضای کاربردی، راه خودش را پیدا کرده است، باید در مدرسه‌یاری نیز به این نقطه برسیم.

وی افرود: ما باید مدرسه تراز سند تحول بنیادین داشته باشیم. اگر همه این فرآیندها به این نقطه نرسند که ما در کنار مدیر و معلم قرار نداشته باشیم، مسیر غلط بوده است اما اگر این مهم محقق شود ما به شدت پیشرفت می‌کنیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه به سامانه قرارگاه جهادی مدرسه‌یاری اشاره کرد و گفت: طرح قرارگاه جهادی یک سامانه مدیریتی است و ساختار تشکیلاتی ندارد. این طرح کمکی برای مناطق چالشی است و نقطه کانونی فعالیت‌های قرارگاه مدرسه قرار دارد، به لطف خدا در کمتر از یک سالی که از عمر قرارگاه می‌گذرد، اتفاقات خوبی در مدارس افتاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار