امیرعبداللهیان جده را به مقصد تهران ترک کرد

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی به عربستان سفر کرده بود، دقایقی جده را به مقصد تهران ترک کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
امیرعبداللهیان جده را به مقصد تهران ترک کرد

حسین امیرعبداللهیان روز گذشته که در صدر هیاتی به منظور شرکت در نشست سازمان همکاری اسلامی به جده در عربستان سفر کرده بود، ظهر امروز این شهر را به مقصد تهران کرد.

این نشست در راستای تداوم اقدامات دستگاه دیپلماسی ایران جهت توقف جنایات گسترده و نسل کشی رژیم صهیونسیتی نسبت به مردم بی دفاع غزه و با حضور وزرای خارجه کشورهای اسلامی و وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد که برگزاری این نشست فوق‌العاده پیرامون بررسی تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی یکی از دستاوردهای دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید.

تلاش‌های گسترده دیپلماتیک ایران از ابتدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان تا به امروز به صورت مستمر در حال انجام است که می‌توان به تماس‌های تلفنی رئیس جمهور کشورمان با سران کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و سفر منطقه‌ای چند روز گذشته وزیر امور خارجه به چهار کشور عراق، لبنان، سوریه و قطر اشاره کرد.

امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان با حضور در این نشست علاوه بر سخنرانی در این نشست و در حاشیه آن با تنی چند از همتایان خود از کشورهایی چون عربستان، عراق، کویت، تونس، ترکیه، آذربایجان، موریتانی هم دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار