بیانیه سازمان دانش‌آموزی گلوگاه در محکومیت حمله صهیونیست‌ها

گلوگاه (پانا) - سازمان دانش‌آموزی شهرستان گلوگاه و دبیرخانه اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری (نمایندگی استان مازندران) با صدور بیانیه‌ای جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان دانش‌آموزی گلوگاه در محکومیت حمله صهیونیست‌ها

در این بیانیه آمده است: «دیروز جهان شاهد جنایت رژیمی بود که تاریخ حیات آن جز تجاوز، ظلم و کشتار نبوده است.

حمله به یک بیمارستان که بر اساس تمام قوانین و پروتکل های بین المللی محکوم است نمونه بارزی از عدم پایبندی رژیم غاصب صهیونیستی به قوانین بین المللی و ارزش های انسانی است.

بیمارستان المعمدانی غزه شاهد به خاک و خون کشیده شدن مادران و کودکانی بود که دیگر پناه و توانی نداشتند و آنان نماد مظلومیت در همیشه تاریخ شدند.

دانش آموزان و مربیان عضو سازمان دانش آموزی شهرستان گلوگاه و اعضای اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری (نمایندگی استان مازندران) ضمن محکومیت شدید این اقدام خواستار توقف سریع حملات و کشتار مردم مظلوم غزه به خصوص کودکان و نوجوانان فلسطینی با استفاده از ظرفیت کشورهای اسلامی و تمام دولت های آزادمرد جهان است.

ما دانش آموزان و مربیان به رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنان اعلام می کنیم که مقاومت مردم با اراده فلسطین خاموش شدنی نیست؛ آن ها نمی دانند که اگر تمام کودکان غزه را هم بکشند باز هم مادری کودکش را در سبدی خواهد گذاشت و خدا او را بزرگ می کند. آن قدر بزرگ که کاخ فرعونیان فرو ریزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار