در قالب تفاهم‌نامه همکاری اورژانس با سازمان دانش‌آموزی انجام گرفت

برگزاری دوره آموزش کمک‌های اولیه ویژه پیشتازان پارسیان

هرمزگان (پانا) - با امضای تفاهم‌نامه میان سازمان دانش‌آموزی و مرکز اورژانس پارسیان مقرر شد با حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در مدارس، اعضای پیشتاز به صورت منظم کمک‌های اولیه را در طول سال تحصیلی فرا بگیرند و در صورت قبولی در آزمون گواهینامه دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۳۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش کمک‌های اولیه ویژه پیشتازان پارسیان

مذکور نکوزاد، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پارسیان گفت: یکی از ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت زیستی و بدنی است که سازمان دانش آموزی در این حوزه سعی کرده برنامه ای ویژه برای اعضای پیشتاز داشته باشد. هدف اصلی ما هم خدمت به دانش آموزان و آموزش مهارت های زندگی است، مخصوصا کمک های اولیه که از اهمیت بالایی برخوردار است و هر شخصی با فرا گرفتن آن عامل نجات جان انسان های دیگر می شود.

محمود دلدار رییس مرکز اورژانس پارسیان گفت: آموزش یکی از اصول کار ما در این مرکز است و کارشناسان ما برای برگزاری دوره های آموزشی مخصوصا ویژه قشر دانش آموزی آمادگی لازم را دارند.

حسین عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی پارسیان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مرکز اورژانس با این سازمان اعلام کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده، کارشناسان فوریت های پزشکی خانم و آقا در طی چند جلسه دانش آموزان پیشتاز را با سرفصل های مهم کمک های اولیه از جمله علائم حیاتی، خونریزی، شکستگی، احیای ریوی، قلبی و... آشنا خواهند کرد و در پایان به پذیرفته شدگان در آزمون گواهی اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار