معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

هدف از برگزاری اردوی ملی خبرنگاران، تجربه‌گردانی دانش‌آموزان و مربیان است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت هدف از برگزاری اولین دوره ملی خبرنگاران پانا تجربه‌گردانی دانش‌آموزان و مربیان است.

کد مطلب: ۱۴۱۳۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری اردوی ملی خبرنگاران، تجربه‌گردانی دانش‌آموزان و مربیان است

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در دومین روز از اردوی آموزشی دانش آموز خبرنگاران، در گف‌وگو با پانا گفت: «یکی از اهداف برگزاری اولین اردوی آموزشی دانش آموز خبرنگاران پانا، تجربه گردانی بین دانش آموزان و مربیان است.»

باقرزاده ادامه داد: «مسئله امیدآفرینی میان دانش آموزان نسبت به کشور که مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته بود یکی از مسائل مهم و راهبردهای معاونت پرورشی و فرهنگی است. اردوهای راهیان پیشرفت و نور یکی از برنامه های موثر برای تقویت امیدآفرینی در بین جامعه، به خصوص دانش آموزان است. همچنین جزو اردوهایی است که واقعیت را برای جامعه بازتاب می دهد و حقایق را بازگو می کند.»

باقرزاده در مورد طرح فراگیر پرورشی گفت: «طرح فراگیر پرورشی در واقع یک برنامه برای انسجام برنامه‌های پرورشی است. اگر انسجام در برنامه های پرورشی شکل بگیرد، طرح های پرورشی با کیفیت‌تر اجرا خواهد شد.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: «آینده خبرنگاران پانا امروز و در سن نوجوانی رقم می خورد. اگر امروز خبرنگاران پانا نظم و انضباط را فرا بگیرند، آینده خوبی را در این زمینه خواهند داشت. امروز برای خبرنگاران روز کاشتن و سال های بعد، نوبت برداشت است.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: «امروز وظیفه رسانه های ایرانی، انتشار اخبار درست از غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. خبرنگار باید آگاه باشد تا بتواند اخبار حقیقی را انتشار دهد. خبرنگار ابتدا باید دلایل ظلم رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین را درک کند، بعد اخبار را انتشار دهد.»

دانش آموزان خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار