معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

بستن آب آشامیدنی بر روی کودکان فلسطینی، مصداق بارز جنایت جنگی است

پویش طوفان آب، نمادی از همدلی کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان ایرانی نسبت به اقدام شنیع رژیم‌ صهیونیستی در فلسطین است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه اقدامات سران صهیونیستی در بستن آب آشامیدنی به روی کودکان فلسطینی مصداق بارز جنایت جنگی است، پویش طوفان آب را نمادی از همدلی کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان ایرانی نسبت به اقدام شنیع رژیم‌ صهیونیستی در فلسطین عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بستن آب آشامیدنی بر روی کودکان فلسطینی، مصداق بارز جنایت جنگی است

سید احمد موسوی؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، در خصوص اقدامات شنیع رژیم صهیونیستی در برابر کودکان فلسطینی در گفت‌وگو با پانا گفت: «پس‌از عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و شکست مفتضحانه این رژیم، شاهد جنایات اسرائیلی‌ها علیه مردم و کودکان فلسطینی هستیم. صهیونیست‌ها و طرفداران آن‌ها با در اختیار داشتن دستگاه‌های تبلیغاتی بزرگ و با صرف هزینه‌های هنگفت، سعی در انحراف توجه افکار عمومی از جنایات خود دارند و این‌گونه جنایت‌های این رژیم نژادپرست، چندان مورد توجه افکار عمومی جهان قرار نمی گیرد. در این راستا حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی که از آغاز تولد در معرض خشونت ناشی از تبعیض نژادی صهیونیست‌ها قرار دارند، یک تکلیف جهانی است.»

وی ضمن اشاره بر پویش«طوفان آب» در حمایت از کودکان فلسطینی، خاطرنشان کرد: «در روزهای اخیر، اقدامات سران صهیونیستی در بستن آب آشامیدنی به روی مردم غزه، مصداق بارز جنایت جنگی است. در سال‌های اخیر، صهیونیست‌ها از هر ابزاری برای اعمال فشار به ساکنان واقعی سرزمین فلسطین دریغ نکردند و حتی از آب به عنوان سلاحی در راستای اعمال جنایت‌های خود بهره‌برده‌اند، از این رو برگزاری پویش طوفان آب، مصداق همدلی و یکدلی کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان ایرانی نسبت به اقدام شنیع رژیم‌ صهیونیستی در فلسطین است.»

چهارشنبه آخرین روز برگزاری پویش طوفان آب در مدارس است

موسوی با بیان اینکه چهارشنبه آخرین روز برگزاری پویش طوفان آب در مدارس است، ادامه داد: «این روزها رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی در فلسطین فروگذار نیست و هنگامی که قادر به مقاومت در برابر رزمندگان فلسطینی نشد، آب را هم به روی مردم مظلوم فلسطین قطع کرد. از این رو دانش‌آموزان ایرانی به‌عنوان حامیان کودکان و نوجوانان فلسطینی، باری‌دیگر با برپایی پویش طوفان آب، اقدام ضد انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. در این پویش که از ۲۳ مهر‌ماه در سراسر کشور راه اندازی شده است، هریک از دانش‌آموزان برای همدردی با کودکان فلسطینی، یک بطری آب معدنی همراه خود به مدرسه می‌برند. در کنار بطری آب، محصلان ایرانی با کشیدن نقاشی و نوشتن نامه، بطری‌های آب را به اولیای مدرسه تحویل می‌دهند.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان ضمن بیان نقش رسانه ها در انعکاس جنایت های رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: «رسانه ها باید ضمن عمل به رسالت خود، توجه اذعان عمومی را به خشونت و جنایت ضد کودکان و نوجوانان فلسطینی جلب کنند، شایسته است آن ها مانع عادی سازی ظلم های رژیم صهیونیستی در حق کودکان و نوجوانان فلسطینی شوند و باید افکار عمومی را در خصوص اقدامات این رژیم نژادپرست حساس کنند.»

دانش‌آموز‌ خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار