رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی وزارت آموزش و پرورش:

آینده رسانه‌ای ایران به دست خبرنگاردانش‌آموزان پانا رقم خواهد خورد

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در عصر فعلی هر انسانی می‌تواند یک رسانه باشد، عنوان کرد ان‌شاءالله آینده رسانه‌ای ایران به دست خبرنگار‌دانش‌آموزان پانا رقم خواهد خورد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آینده رسانه‌ای ایران به دست خبرنگاردانش‌آموزان پانا رقم خواهد خورد

نامدار صداقت در مراسم افتتاحیه اردوی ملی خبرنگاری پانا (بخش پسران)، با بیان اینکه در دهه‌های گذشته نیز دوره‌های خبرنگاری برای دانش‌آموزان برگزار می‌شد، اظهار کرد: بسیاری از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بزرگ ایران کار خود را در مدارس و با درست کردن روزنامه‌دیواری‌ها شروع کردند.

وی افزود: رشد از همانجا شروع شد و حتی با وجود تغییرات بسیاری که در عرصه رسانه و فضای مجازی انجام شد، این آموزش و پرورش و مدرسه بودند که خود را با تغییرات نوین تطبیق دادند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در عصر فعلی هر انسانی می‌تواند یک رسانه باشد، عنوان کرد: ان‌شاءالله آینده رسانه‌ای ایران به دست خبرنگار‌دانش‌آموزان پانا رقم خواهد خورد؛ سعی کنید اخباری را دنبال و کار کنید که نافع باشد و برای مردم منفعت داشته باشد.

صداقت در پایان تاکید کرد: امروز در یک جنگ بزرگ قرار داریم، جنگ روایت‌ها. موضوعات فراوانی وجود دارد برای انجام فعالیت در این حوزه، مبادا از روایت‌ها غافل شوید؛ باید قبل از هرچیزی روایت‌های دشمن را بشناسید و ضد آن‌ها بنویسید تا امید در جامعه رواج یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار