مدیر دبستان یاس نبی شهرستان رباط کریم خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مسجد امام رضا(ع) و دبستان یاس نبی شهرستان رباط‌کریم

رباط‌کریم (پانا) - مدیر دبستان یاس نبی(ع) شهرستان رباط‌کریم از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مسجد امام رضا (ع) و دبستان یاس نبی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۳۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مسجد امام رضا(ع) و دبستان یاس نبی شهرستان رباط‌کریم

لیلا حیدری، مدیر دبستان یاس‌نبی شهرستان رباط‌کریم در تشریح این خبر به خبرنگار پانا بیان کرد: دبستان یاس نبی در طی نشستی با امام جماعت و هیئت امناء مسجد امام رضا (ع) شهرستان رباط‌کریم تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مرکز آموزشی و پرورشی امضاء کرد.

وی از برنامه‌های اجرایی بین این مدرسه و مسجد سخن گفت و مفاد تفاهم‌نامه منعقد شده را ذکر کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن و هدیه‌های آسمان تمامی پایه های دبستان در صحن مسجد، اقامه نماز جماعت، برگزاری برخی از مراسمات در مسجد و حضور امام جماعت مسجد در شورای معلمان و انجمن اولیاء جهت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در سال تحصیلی پیش رو در مسجد امام رضا(ع) اجرایی می‌شود.

حیدری ارتباط مدارس و مساجد محله را یک نکته مثبت خواند و هدف این طرح را اظهار کرد: مهمترین هدف همکاری مسجد و مدارس تنوع بخشی به محیط های یادگیری مخصوصاً در زنگ قرآن و هدیه های آسمانی است.

لیلا حیدری‌، مدیر دبستان یاس‌نبی شهرستان رباط‌کریم در پایان نحوه برگزاری این برنامه را همانند یک اردو خواند و در ادامه افزود: دانش‌‌آموزان هفته‌ای دو ساعت با همکاری معلم کلاس، مربی امین مدرسه، کادر اداری و دو نفر از اولیاء از فضای مسجد محله استفاده می‌کنند.

دانش‌آموزخبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار