اصلاحیه بوجه ۱۴۰۲ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصویب شد 

تهران(پانا)- رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی گفت با بررسی عملکرد توسعه‌ای و فناورانه و عملکرد شش ماه نخست شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اصلاحیه بودجه ۱۴۰۲ و افزایش بودجه سال ۱۴۰۳ این شرکت تصویب شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اصلاحیه بوجه ۱۴۰۲  شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصویب شد 

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهدی نورایی مشاور وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی با حضور در جلسه مجمع عمومی بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ و اصلاح بودجه امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به رغم تمام محدودیت‌‎ها و تحریم‌ها، با تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نتایج خوبی را طی شش ماه نخست امسال و همچنین ۳ سال گذشته به ثبت رسانده است.

نورایی اضافه کرد: با بررسی آمار عملکردی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شاهد ثبت رکوردهای خوبی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بودیم و با شرکتی فناورانه و توسعه‌ای روبرو هستیم که توانسته طی چند سال اخیر حضوری فعال و پویا از خود به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به ثبت رکورد انجام بیش از ۴ میلیون مورد آزمایش فنی و تخصصی در راستای ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی کشور تصریح کرد: توسعه و تعالی حرف نخست را در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک می‌‎زند و به عنوان امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در پروژه‌های عمرانی کشور عمل کرده و با مدیریت صحیح و کارکنان سخت کوش موفق شده در بحث ارتقاء کیفی، افزایش طول عمر و همچنین کاهش هزینه پروژه‎های نهضت ملی مسکن و زیر ساخت های حمل و نقلی کشور نقش آفرینی تاثیرگذاری داشته باشد.

رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها خاطر نشان کرد: عملکرد، نقش آفرینی و تاثیرگذاری فعالیتهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه‌های عمرانی به سرعت قابل مشاهده نیست و در گذر زمان اثر خدمات و نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در طرح‌های زیرساختی و توسعه‌ای کشور قابل درک و ملاحظه است..

مجمع بررسی بودجه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی ، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی و نماینده سازمان برنامه و بودجه در سالن کنفرانس شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

در این نشست گزارش مبسوطی از عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در شش ماه نخست امسال و پیشنهادات ترمیم بودجه ارائه شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار