فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ:

۲۴ هزار دانش‌آموز شهر تهران در قالب راهیان بهشت با شهدا عهد می‌بندند

تهران (پانا) - فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت ۲۴ هزار دانش‌آموز شهر تهران در قالب اردوی راهیان بهشت با شهدا هم‌عهد می‌شوند که آرمان‌های شهدا و انقلاب را ادامه داده و از دستاوردهای انقلاب حفاظت کنند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۴ هزار دانش‌آموز شهر تهران در قالب راهیان بهشت با شهدا عهد می‌بندند

سردار حسن‌زاده در آیین افتتاحیه اردوهای دانش‌آموزی راهیان بهشت اظهار کرد: با برگزاری این برنامه قرار بر این است حداقل ۲۴ هزار دانش‌آموز شهر تهران با حضور در گلزار شهدا هم‌عهدی با شهدا داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با شهدا عهد می‌بندند که اهداف و آرمان‌های آن‌ها و انقلاب اسلامی را ادامه دهند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ افزود: عهد دیگری که دانش‌آموزان با شهدا می‌بندند این است که به بهترین شکل ممکن از همه دستاوردهایی که تا امروز به برکت خون مطهر شهدا به دست آمده، حفاظت و پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایستادگی و پیروزی‌های اخیر مردم فلسطین و همچنین امنیت، آسایش و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: با شهدا عهد می‌بندیم که در راستای اعتلای همیشگی کشور عزیزمان ایران و انقلاب اسلامی بکوشیم.

سردار حسن‌زاده افزود: برنامه امروز یک آغاز نمادین برای هم‌عهدی با شهدا بود که در تمام گلزارهای شهدا با حضور دانش‌آموزان ادامه پیدا خواهد کرد.

مادر شهید مجید قربانخانی نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: به مجیدم افتخار می‌کنم که از همه چیزش گذشت تا ما امروز آرامش داشته باشیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: با شهدا عهد ببندید چرا که به قول سردار شهید قاسم سلیمانی تا زمانی که شهیدانه زندگی نکنید، شهید نمی‌شوید.

وی با بیان اینکه ما به شما نیاز داریم، افزود: خودتان باید راه را انتخاب کنید. راه شهدا را که بروید، خودشان ادامه مسیر را به شما نشان می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار