تجلیل از نمایش «پرواز آرزوی من است»، در جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان

نیشابور (پانا) - از نمایش «پرواز آرزوی من است» به کارگردانی محسن مسعودی فر، هنرمند تئاتر نیشابور در دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان به خاطر خلاقیت در اجرا تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از نمایش «پرواز آرزوی من است»، در جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: پانتومیم، گونه‌ای از نمایش بی‌کلام است که در آن نمایشگر بدون دیالوگ به بیان منظور خود از طریق زبان بدن می‌پردازد.

حمیدرضا آتشی گفت: هیات انتخاب آثار جشنواره با توجه به رویکرد این جشنواره در انتخاب آثار بر اساس کیفیت آن‌ها، از بین 46 اثر رسیده به دبیرخانه از سراسر کشور، 18 اثر را با تأیید نهایی دبیر جشنواره جهت حضور در بخش‌های مختلف جشنواره انتخاب کردند که در بخش صحنه ای تجربه‌های پویا نمایش «پرواز آرزوی من است» به کارگردانی محسن مسعودی فر هنرمند تئاتر شهرستان نیشابور شرکت کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایش «پرواز آرزوی من است» به کارگردانی محسن مسعودی هنرمند تاتر شهرستان نیشابور پس از داوری میرزا متین زارع از کشور ترکیه، رضا کشاورز و حمید عزتی‌کلی توانست در بخش صحنه ای تجربه‌های پویا به خاطر خلاقیت در اجرا لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از آن خود کند.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان با حضور مارکو استوجانوویچ (مدیر سازمان جهانی مایم)، محمود سالاری (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، کاظم نظری(مدیرکل هنرهای نمایشی)، امرالله حسنی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان)، ساسان قجر (دبیر جشنواره)، اسرافیل فرج‌الهی (مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران) به همراه جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان با معرفی آثار و هنرمندان برتر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار