مدیرعامل شرکت پشتیبان شبکه شاد تشریح کرد:

اعلام تغییرات جدید شبکه شاد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت پشتیبان شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) از تغییر حالت شاد در نسخه جدید از استاتیک به دینامیک خبر داد و گفت تمام امکانات نسخه جدید در نسخه وب هم وجود دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام تغییرات جدید شبکه شاد

علی‌اکبر حکمتی‌کیا در آیین رونمایی از نسخه جدید شبکه شاد که با حضور وزیر آموزش و پرورش و قائم‌مقام شرکت همراه اول برگزار شد، اظهار کرد: اپلیکیشن شاد از زمانی که شروع به کار کرده، نسخه اول آن در سال 1399 بود که در سال ۱۴۰۰ امکانات شادبین و گفت‌وگوی صوتی به آن اضافه شد و به مرور کاربردهای دیگری به این شبکه اضافه شده است.

وی با بیان اینکه امروز متفاوت‌ترین نسخه شاد رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: شبکه شاد در نسخه جدید از حالت استاتیک به حالت دینامیک تغییر داده شده و تمام‌ امکانات اپلیکیشن را در نسخه وب هم داریم.

حکمتی‌کیا با بیان اینکه توسعه ویژه روی پیامرسان در نسخه جدید داده‌ایم، افزود: با توجه به دینامیک بودن حالت نسخه جدید این امکان وجود دارد که کاربر، صفحه را شخصی‌سازی کند.

مدیرعامل شرکت پشتیبان شاد گفت: مشاهده‌کنندگان پیام‌های گروه در نسخه جدید را می‌توان مشاهده کرد. همچنین انتقال حساب به سیمکارت دیگر وجود دارد و می‌شود چند پیام را سنجاق کرد.

وی از تغییرات ظاهری و بهبود انیمشین‌های شبکه شاد خبر داد و افزود: هر شخص می‌تواند اتفاقاتی که در شاد رقم خورده را در پروفایل خود ببیند.

حکمتی‌کیا یادآور شد: نسخه جدید شاد امروز در سامانه shad.ir برای استفاده مخاطبان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار