پوستر جشنواره ملی زرشک در بیرجند رونمایی می‌شود

بیرجند (پانا) - دبیر جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی، از رونمایی پوستر جشنواره زرشک در بیست و ششم مهرماه در ارگ کلاه فرنگی بیرجند خبر داد و گفت جشنواره زرشک امسال از ۲۹ مهرماه آغاز شده و تا ۳ آبان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پوستر جشنواره ملی زرشک در بیرجند رونمایی می‌شود

غلامحسین حسینی با بیان اینکه سال گذشته افتتاحیه در شهرستان زیرکوه برگزار شد، افزود: افتتاحیه جشنواره امسال در قائنات و اختتامیه آن سوم آبان ماه در فرهنگسرای بیرجند برگزار می‌شود.

رئیس اتاق تعاون از برنامه‌های جانبی این جشنواره، برگزاری گردشگری مزرعه را نام برد و توضیح داد: در سایر شهرستان‌ها برنامه گردشگری مزرعه برگزار می‌شود و مهمانان از باغ‌ها، کارگاه بسته‌بندی، خطوط فراوری زرشک و بارگاه‌های منتخب زرشک بازدید خواهند کرد.

وی افزود: امسال از حدود ۱۵۰ نفر مسئولان ارشد دولتی، بخش‌های اقتصادی و تعاونی فعالان حوزه مواد غذایی و زرشک، صاحبان برند غذایی برای جشنواره زرشک دعوت شده تا از نزدیک از باغ ها، کارگاه‌ها و ...و مسایل حوزه زرشک بازدید داشته باشند.

وی در خصوص مقوله صادرات زرشک هم گفت: با پیگیری‌های انجام شده میز توسعه صادرات با هدف راه‌اندازی صادرات، بازاریابی داخلی و خارجی، شرکت در نمایشگاه‌های خارجی مواد غذایی در اتاق بازرگانی راه اندازی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار