معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

اختصاص زمین‌های مازاد آموزش‌و‌پرورش به ساخت مسکن ویژه فرهنگیان‌

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی خبر داد و گفت بر‌اساس آن زمین‌های مازاد آموزش و پرورش به ساخت مسکن ویژه فرهنگیان تخصیص می‌یابد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص زمین‌های مازاد آموزش‌و‌پرورش به ساخت مسکن ویژه فرهنگیان‌

‌به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس، ‌قاسم احمدی لاشکی در سفر به شیراز در جمع اعضای شورای معاونان اداره کل و نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شیراز و جمعی از روسای ادارات آموزش و پرورش استان به‌صورت حضوری و همچنین برخط، اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت با توجه به گستردگی استان فارس در بخش آموزش و پرورش میز خدمت ارتباطات مردمی ویژه آموزش و پرورش در دو نقطه استان فارس مستقر شد‌.

‌احمدی لاشکی ادامه داد: در تصویب برنامه هفتم توسعه و همچنین بودجه سال آینده کشور، باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور ارتقا یابد.

نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر هیات دولت به شیراز بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در رفع مشکلات به خصوص در حوزه فضاهای آموزشی ویژه دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

احمدی لاشکی عنوان کرد: در بحث جذب نیروی انسانی نسبت به سال‌های گذشته، سازمان امور اداری و استخدامی عملکرد خوبی داشته است.

نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر هیات دولت به شیراز اضافه کرد: دولت باید هرساله عدد قابل توجهی را به جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش تخصیص دهد تا دیگر شاهد مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی نباشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی خبر داد و اذعان کرد: بر اساس آن زمین‌های مازاد آموزش و پرورش به ساخت مسکن ویژه فرهنگیان تخصیص می‌یابد.

وی افزود: در طرح شهید‌سلیمانی ۲ هزار و یکصد پروژه به بهره‌برداری رسید لذا پیگیر ادامه روند توسعه فضاهای ورزشی و خانه‌های سلامت هستیم.

احمدی لاشکی ادامه داد: درآمد ناشی از مولد‌سازی صرفاً در همان منطقه آموزشی هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت به‌موقع حق‌الزحمه حق‌التدریسی‌ها و اضافه‌کارها در استقبال بازنشستگان از تدریس در مدارس موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار