اولین رویداد ملی آموزشی دانش‌آموزان خبرنگار دختر پانا به پایان رسید

مشهد(پانا)-اولین رویداد ملی آموزشی دانش‌آموزان خبرنگار دختر پانا با حضور تمامی استان‌های کشور و ۴۷ دانش‌آموز خبرنگار خراسان رضوی در اردوگاه شهید باهنر تهران با شعار «اینجا مرکز عالم است» برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین رویداد ملی آموزشی دانش‌آموزان خبرنگار دختر پانا به پایان رسید

هنوز نمی دانم چه کسی شعار اینجا مرکز عالم است را انتخاب کرده است اما این را خوب می دانم هرجا که ما باشیم، هر نقطه ای که یک خبرنگار در آن حضور پیدا کند، همان جا مرکز عالم است. اینجا مرکز عالم است شعار کوچکی نبود، اصلا شعار نبود، یا حداقل با بقیه شعارها فرق داشت. این جمله بیانگر حقیقت و نقش اجتماعی یک خبرنگار بود.

دانش آموزان خراسان رضوی در جای جای کشور همیشه نشانگر قدرت و صلابت پانا بودند و خواهند بود. این بار، در اردو ملی آموزشی خبرنگاری پانا با ۴۷ نماینده دختر از ۴۷ منطقه آموزش و پرورش استان حضور پیدا کرد و با کسب ۴ پرچم افتخار درخشید.

یک روز از برگزاری اردو ۴ روزه‌ ملی آموزشی پانا می گذرد و من تمام تلاشم را برای استفاده از فرصت به دست آمده کرده ام. جمله روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان مان در ذهنم پژواک می شود:«شما ۴۷ دانش آموز دختر از بین ۳۰۰۰ دانش آموز خبرنگار دختر استان منتخب شدید و توفیق شرکت در اردو را دارید. پس قدر خودتان و فرصت به دست آمده را بدانید و بیشترین بهره را از این فرصت ببرید.»

دیگر بار خراسان رضوی در صدر جدول قرار گرفت و با کسب ۴ پرچم افتخار در میان ۳۱ استان سراسر کشور خوش درخشید و دانش آموزان خبرنگار استان به شعار اینجا مرکز عالم است، تحقق بخشیدند.

دانش آموزان خبرنگار خراسان رضوی با یکدیگر عهد بستند که تا پای جان با قلم خویش که همچو شمشیر در دست رزمندگان است، با انعکاس حقایق از میهن شان دفاع خواهند کرد.

اردو مثل یک داستان زیبا بود اما پایانش غمگین بود. این داستان با تمام کم و کاستی هایش اما چیزهای زیادی به ما آموخت و مارا پله ای به رشد معنوی خویشتن نزدیکتر کرد. آموختیم که باید کنارهم بودن ها را قدر دانست و از پایان ها درس عبرت گرفت.

دانش آموز خبرنگار: زینب طلوع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار