امام جمعه موقت شهرستان‌ورامین :

پیروزی غرور‌آفرین حماس در طول اشغال فلسطین را بی‌نظیر است

ورامین (پانا)- امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین بیان کرد، پیروزی غرور آفرین حماس در طول اشغال فلسطین را بی نظیر دانست و گفت، در این عملیات، ایمان این ملت مظلوم بر اسرائیل و جنایات آن غلبه کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی غرور‌آفرین حماس در طول اشغال فلسطین را  بی‌نظیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قدوسی نژاد در نمازجمعه شهرستان ورامین با اشاره به طوفان الاقصی حماس در روز شنبه بیان داشت:پیروزی غرور آفرین حماس در طول اشغال فلسطین بی نظیر است و در این عملیات ایمان این ملت مظلوم بر اسرائیل و جنایات آن غلبه کرد.

وی با اشاره به جریان رسانه ای غرب را بازنده بیان حق و حقیقت دانست و اظهار کرد: مدعیان حقوق بشر اکنون کجا هستند، چرا رسانه های مدعی بیان حقیقت سکوت کرده اند و جای شهید و جلاد را عوض کرده اند. ما از جریان های آزادی خواه جهان می خواهیم دیگر سکوت نکنند و جنایات علیه کشتار نسل در فلسطین را نشان دهند تا دنیا بداند چه ظلم بزرگی علیه این مردم بی دفاع و بی گناه صورت می گیرد.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: مرگ اسرائیل فرا رسیده است و احیا آن توسط آمریکا هیچ تأثیری در روند نابودی ندارد بی تفاوتی در قضیه اسرائیل معنا ندارد دنیای اسلام همین الان باید دست بکار شوند و به این کثرت جمعیت مسلمانان‌ ما نباید شاهد چنین اعمالی در حق یک ملت مسلمان در دنیا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار