به مناسبت سالگرد تولد خیر مدرسه‌ساز کریم مردانی

بابا کریم دوستت داریم

تبریز (پانا) - همزمان با تولد نودمین سال خیر مدرسه‌ساز، کریم مردانی آذر، جمعی از دانش‌آموزان و مقامات استانی آئین گرامیداشت از وی را برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بابا کریم دوستت داریم

سالن همایش های خاوران مملو از جمعیت دانش آموزان خوشحال و مشتاقی بود که یکصدا «باباکریم دوست داریم» را صدا می زدند و از کریم مردانی آذر به پاس همه زحمات وی در راستای مدرسه سازی تشکر می کردند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای مراسم گفت: خانواده مردانی آذر تمام کارهای انسان دوستانه را یکجا جمع کرده اند و کریم مردانی آذر همانند نامش بخشنده و جوانمرد است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: ساخت مدرسه و بیمارستان و بخشش اموال و دارایی هنگامی زیبا می‌شود که با عشق عجین شود و یکی از دلایل محبوبیت ایشان در بین مردم ایران و دانش آموزان از همین عشق سرچشمه می‌گیرد.

وی ادامه داد: همه ما رسالت داریم کارهایی انجام دهیم که تا سالیان سال آثار و برکات آن ماندگار باشد و نسل های بعد از آنان استفاده کنند و این کاری است که مردانی آذرها انجام داده اند.

دبیر آیین نکوداشت نودمین سالگرد تولد کریم مردانی آذر نیز گفت: این آیین به صورت کاملاً خودجوش و مردمی برگزار شد.

جبارعلی ذاکر خاطرنشان کرد: حاج کریم مردانی آذر و برادرانش چهره های شناخته شده جهانی در زمینه امور خیرخواهانه هستند.

گفتنی است در این آیین از سردیس، تمبر یادبود ۹۰ سالگی، اثر تصویرسازی شده و موشن گرافی حاج کریم مردانی آذر رونمایی شد.

همچنین قرار است به پاس گرامیداشت خدمات این خیر بزرگوار، یک مدرسه نوساز و ایستگاه مترو در تبریز به نام این مرد بزرگ نامگذاری شود.

در نهایت نشان تبریز، نشان دوستدار کودک، لوح قدردانی وزیر بهداشت و نشان مدرسه سازی به کریم مردانی آذر از بابت تقدیر برای همه تلاش های وی تقدیم شد.

خبرنگار: عطا خباز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار