راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر کشور برگزار شد

تهران (‌پانا) - راهپیمایی مردم ایران اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سراسر کشور برگزار شد

راهپیمایی و حرکت امت اسلامی ایران در حمایت از عملیات طوفان الأقصی فلسطینیان از تقاطع نواب در خیابان آزادی به سمت دانشگاه تهران میعادگاه نمازجمعه از دقایقی قبل برگزار شد.

در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

مردم تهران در جمعه بارانی برای حمایت از کودکان و مردمان بی دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته با اعلام مسیرهای راهپیمایی جمعه از مردم سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین دعوت کرد.

مادران ایرانی همراه با فرزندانشان برای دفاع از حقوق کودکان غزه در این راهپیمایی حضور یافتند.

مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی نشان داد توان اجرای عملیات‌های ویژه و نفوذ به سرزمین‌های اشغالی از زمین، هوا و دریا را دارد و در اجرای عملیات‌های آب‌برد و هوابرد تبحر خاصی پیدا کرده است.

نکته قابل تأمل دراین‌باره آن است که مقاومت برای نخستین مرتبه به توان اجرای عملیات همزمان در عرصه‌های مختلف دست یافته و توانسته است یک جنگ ترکیبی و هیبریدی تمام‌عیار را به‌صورت پیشدستانه علیه دشمن اجرا کند، این موضوع به‌نظر مهمترین بخش توان نظامی حماس و مقاومت فلسطین است که موجب درگیر شدن صهیونیست‌ها در چند جبهه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار