گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی استان هرمزگان

تهران (پانا) - صنایع استان هرمزگان در جشن گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی که برای نخستین بار در کشور در استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس برگزار شد برای ساخت بیش از ۳۰۰ کلاس درس اعلام آمادگی کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ حمیدرضا خان‌محمدی در این جشن گلریزان اظهار داشت: طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم، پنج هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی مشتمل بر بیش از ۲۷ هزار کلاس درس در سطح کشور احداث و تحویل مجموعه آموزش و پرورش شد. در این مدت سه‌ونیم میلیون مترمربع به فضای آموزشی کشور افزوده شد.

وی افزود: به تعبیر معاون اول رئیس‌جمهوری، خیرین در ۱۰۰ درصد نهضت مدرسه‌سازی در کشور سهیم هستند، چون اصل حضورشان مایه خیر و برکت است. به یمن قدم‌های این عزیزان اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم در سطح کشور و استان‌ها رقم خورده است.

خان‌محمدی یادآورشد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، سرانه فضای آموزشی کشور که در سال ۱۳۵۷ برای هر دانش آموز ۱.۵ مترمربع بود با وجود رشد جمعیت دانش‌آموزی در طول این سال‌ها اکنون به سرانه ۵.۲ مترمربع دست یافته‌ایم. همه ما مدیون نظام تعلیم و تربیت هستیم و باید دِین خودمان را نسبت به این نهاد مقدس ادا کنیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به ابتکار گلریزان ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی در استان هرمزگان تصریح کرد: این اتفاق خوب یعنی استان، راهبرد درستی را اتخاد کرده است.

آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی استان هرمزگان با مشارکت استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه‌ساز، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، نظام مهندسی کشاورزی، اداره کل بنادر و دریانوری، شیلات و بانک کشاورزی استان هرمزگان و همراهی بخش خصوصی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار