رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی عنوان کرد:

276 میلیارد ریال، ارزش پرونده های تخلف ارزی در آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از تشکیل 60 فقره پرونده تخلف ارزی در سطح استان طی نیمه نخست سالجاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عباداله اکبری با اشاره به اینکه بررسی و رصد فعالیت شرکت های وارد کننده کالا با ارز مرجع در این استان با جدیت هرچه تمام ادامه دارد گفت: در طی 6 ماهه نخست سالجاری، 839 مورد بازرسی از شرکت های وارد کننده کالا با ارز مرجع در استان به عمل آمد .

وی اضافه کرد: در راستای بازرسی های به عمل آمده 60 پرونده تخلف به ارزش بیش از 276 میلیارد ریال تشکیل شد .
وی تعداد تخلفات مکشوفه را در این زمینه 66 مورد اعلام کرد و افزود: بیشترین پرونده های تشکیل شده مربوط به ورق ام دی اف، سویا و برنج هندی می باشد .
اکبری همچنین از تشکیل 28 مورد پرونده تخلف از انبار، سردخانه ها و واحد های تولیدی استان در همین مدت خبر داد و اظهار داشت: با انجام 13 هزار و 80 مورد بازرسی از انبار، سردخانه ها و واحدهای تولیدی استان، 28 پرونده تخلف احتکار، عدم اعلام موجودی و اخفا و امتناع به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال در استان تشکیل شد .
وی یادآورشد: تاکنون 2 هزار و 426 واحد تولیدی، 693 واحد انبار و 217 واحد سردخانه در سطح استان شناسایی و مشخصات آنها در سامانه پایگاه ذخیره سازی کشور ثبت شده است .
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تعداد گزارش های مردمی قابل پیگیری در ستاد خبری سازمان را در مدت مذکور 3 هزار و 297 مورد ذکر کرد و ادامه داد: از این تعداد هزار و 420 مورد متخلف و هزار و 640 مورد غیر متخلف تشخیص داده شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار