وزیر ورزش و جوانان:

دانش‌آموز خبرنگاران پانا می‌توانند به توسعه ورزش کمک کنند

شعار هر مدرسه یک خبرنگار آینده خبر و خبررسانی را درخشان خواهد کرد/ ایجاد یک شبکه یکپارچه در راستای استفاده از ظرفیت دانش‌آموزخبرنگاران ورزشی بسیار می‌تواند در توسعه ورزش اثرگذار باشد

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برگزاری اردوی ملی خبرنگاری منجر به ارتقای سواد رسانه‌ای خواهد شد و افراد شرکت‌کننده با علم روز آشنا می‌شوند، عنوان کرد در جامعه رسانه باید قدرت تحلیل خود را بالا ببرید، چون در پیشرفت کار شما موثر است. همچنین باید از ظرفیت‌های خوب فضای مجازی استفاده کنید چرا که عصر حاضر، عصر دیجیتال است.

کد مطلب: ۱۴۱۱۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران پانا می‌توانند به توسعه ورزش کمک کنند

کیومرث هاشمی در دومین روز از اردوی ملی خبرنگاری پانا ضمن تبریک به مناسبت شروع این اردو اظهار کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی منجر به تربیت خبرنگاران برای کمک به بحث رسانه‌ای کشور خواهد شد؛ شعار هر مدرسه یک خبرنگار آینده خبر و خبررسانی را درخشان خواهد کرد.

وی افزود: پس از سخنان مقام معظم رهبری درخصوص گام دوم انقلاب، نیاز است توجه و اعتماد به جوانان و نوجوانان کشور بیشتر شود، چرا که آینده کشور در اختیار آن‌ها است. شما به عنوان نوجوانان انقلاب اسلامی محصول سال‌های آینده این کشور هستید که باید نسبت به توانمندسازی خود تلاش کنید تا به عرصه‌های مختلف کشور یاری رسانید.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به دانش‌آموزان گفت: هر کدام از شما عزیزان دارای استعدادی است و حالا در عرصه خبرنگاری مشغول به فعالیت هستید، اما از یاد نبرید که ورزش نیز یکی از مواردی است که عموم جامعه به آن علاقه دارند. شما می‌توانید از ظرفیت خبرنگاری خود در عرصه ورزش به خوبی استفاده کنید و جامعه را به سمت آن سوق دهید و سهمی در توسعه ورزش به‌خصوص توسعه ورزش دختران داشته باشید.

هاشمی با تاکید بر اینکه برگزاری اردوی ملی خبرنگاری منجر به ارتقای سواد رسانه‌ای خواهد شد و افراد شرکت‌کننده با علم روز آشنا می‌شوند، عنوان کرد: در جامعه رسانه باید قدرت تحلیل خود را بالا ببرید، چون در پیشرفت کار شما موثر است. همچنین باید از ظرفیت‌های خوب فضای مجازی استفاده کنید چرا که عصر حاضر، عصر دیجیتال است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه و وزارت آموزش و پرورش می‌توانند تعامل‌های بسیار خوبی را در عرصه رسانه داشته باشند، بیان کرد: ایجاد یک شبکه یکپارچه در راستای استفاده از ظرفیت خبرنگاردانش‌آموزهای ورزشی بسیار می‌تواند در توسعه ورزش اثرگذار باشد. حتی می‌توان به صورت سالانه جشنواره خبرنگاران ورزش دانش‌آموزی را برگزار کرد تا نقش محوری شما مشخص شود یا در شکبه شاد نیز از ظرفیت خبرنگاران دانش‌آموزان حوزه ورزشی استفاده کرد تا بیش از ۱۶ میلیون دانش‌آموز به تازه‌ترین اخبار این حوزه دسترسی داشته باشند.

وی با یادآور شدن این موضوع که خبرنگاران در حوزه تقویت نشاط اجتماعی نیز می‌توانید نقش‌آفرین باشند، ابراز کرد: با آموزش‌های مستمر همواره خود را به‌روز کنید، شفافیت در کار خود داشته باشید. همچنین یار و یاور دولت مردمی باشید، دولتی که برگرفته از مردم است و نگاهی ویژه به مردم دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های خود و نگاه انقلابی بسیار مثمر ثمر خواهید بود. امید است در انعکاس اخبار به بهترین نحو ممکن فعالیت داشته باشید و تلاش‌های حدود ۳۰ هزار معلم ورزش که در مدارس انجام وظیفه می‌کنند را منعکس کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار