اکران سیار و مردمی «شماره۱۰» آغاز شد

تهران (پانا) - همزمان با رونمایی از جدیدترین پوستر فیلم سینمایی «شماره۱۰» محصول بنیاد سینمایی فارابی اکران های مردمی و سیار این فیلم سینمایی نیز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اکران سیار و مردمی «شماره۱۰» آغاز شد

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «شماره۱۰» به نویسندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری، از ۲۹ شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس "اکران ویژه" خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد و تاکنون در ۶۴ سینما و بیش از ۳۲ شهر اکران شده است.

همزمان با اکران در سینماها در حال حاضر اکران سیار و دانشگاهی این فیلم آغاز و علاقه مندان میتوانند برای ثبت درخواست خود به صفحه https://ekranmardomi.ir مراجعه نمایند.

فیلم سینمایی «شماره ۱۰» قصه تنها فرار موفق از زندان در ماجرای جنگ تحمیلی است و در چهل‌ویکمین جشنوارهٔ بین المللی فیلم فجر با ۱۱ نامزدی توانست در چهار رشتهٔ بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه بیشترین جایزهٔ سیمرغ بلورین را در بخش سودای سیمرغ از آن خود کند.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و احمد کاوری به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

پخش این فیلم برعهده موسسه شهر فرنگ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار