رئیس سازمان سینمایی خبر داد:

افتتاح ۵۰ سالن سینما، به‌زودی‌

تهران (پانا) - رئیس سازمان سینمایی در مراسم افتتاحیه پردیس سینمایی رزمال گفت‌ براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۵۰ سالن سینما به همت موسسه سینماشهر به‌زودی افتتاح خواهد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۵۰ سالن سینما، به‌زودی‌

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، محمد خزاعی در این مراسم گفت: خوشحالم که امروز در آیین افتتاح پردیس رزمال حضور دارم و امیدوارم بخش خصوصی و سرمایه گذاران دلسوز بیش از همیشه برای ارتقا و توسعه فضای فرهنگی و زیرساخت های سینمایی وارد میدان شوند.

وی افزود: پردیس سینمایی رزمال، ۲۲۸ امین سالن سینمایی است که در دولت سیزدهم افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است. در این راستا اقدامات گسترده ای در بسیاری از حوزه ها اعم از دولتی و خصوصی در حال انجام است.

رئیس سازمان سینمایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شور و نشاط مخاطبان به سینما بازگشته و منجر به دلگرمی سرمایه گذاران برای توسعه سالن‌های سینما شده است. در این شرایط لازم است به فکر تولید فیلم با شرایط مطلوب و ذائقه مخاطبان با موضوعات و ژانرهای مختلف باشیم.

خزاعی برنامه اکران سالن‌های سینما درسانس‌های صبح را از دیگر برنامه‌های مدون شده سازمان سینمایی دانست و گفت: طرح اکران دانش آموزی برای صبح ها در دست اقدام است.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم به همت سرمایه گذاران و بخش خصوصی، سالن‌سازی در هر جای ایران از جمله مناطق محروم و فاقد سینما ادامه داشته باشد. بنده قدردان همه سرمایه گذاران هستم؛ چرا که اگر همت این افراد نباشد توسعه فرهنگی و اجتماعی نخواهیم داشت. ما نیز باید تلاش کنیم که موانع بر سر راه آنها را حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار