رئیس پلیس راهور تهران خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز جامع اطلاعات‌رسانی ترافیکی در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از راه‌اندازی مرکز جامع اطلاعات‌رسانی ترافیکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی مرکز جامع اطلاعات‌رسانی ترافیکی در پایتخت

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور اظهار کرد:‌ یکی از برنامه‌هایی که در ادامه فعالیت‌ها و اقدامات خود در پلیس راهور تهران بزرگ برای شهروندان تهرانی در نظر داریم، راه‌اندازی مرکزی به نام «مرکز جامع اطلاعات‌رسانی ترافیکی» است. به عبارتی ترافیک شهر تهران را بر خط به شهروندان پایتخت نمایش داده تا مردم بتوانند محل‌ها و جاهایی که ترافیک دارد را ببینند و از وقوع تصادفات مطلع شوند.»

رئیس پلیس راهور تهران بیان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند در معابری که خرابی اتفاق می‌افتد یا طرح یا محدودیتی ایجاد می‌شود را آنلاین و برخط مشاهده کنند. رانندگان و شهروندان با نصب این اپلیکشین در تلفن هوشمند خود می‌توانند آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران را در لحظه ببینند.

وی افزود: در این سامانه لحظه به لحظه وضعیت ترافیکی شهر تهران را اطلاع‌رسانی می‌کنیم و اگر هر اتفاقی بیفتد این موارد را بلافاصله در این مرکز جامع ترافیکی جهت اطلاع هر چه بهتر و بیشتر شهروندان و رانندگان اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به گفته رئیس پلیس راهور تهران، مقدمات اجرای این طرح و راه‌اندازی آن فراهم شده است و نهایتا تا دو ماه دیگر راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار