رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی مطرح کرد

اجرای طرح کشوری دانش و معرفت جهت آشنایی معاونین پرورشی با فعالیت‌های حوزه پرورشی

مشهد(پانا) - رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت طرح دانش و معرفت یک طرح کشوری است که این دوره آموزشی با هدف آشنایی معاونین با فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه پرورشی و فرهنگی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۱۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح کشوری دانش و معرفت جهت آشنایی معاونین پرورشی با فعالیت‌های حوزه پرورشی

مرتضی سبزیکاران رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان خراسان ‌رضوی گفت: دوره آموزشی ویژه معاونین جدید الانتصاب در مدارس استان خراسان رضوی است که از جمله برنامه های اداره قرآن،عترت و نماز،برنامه های اداره مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین سازمان دانش آموزی در برنامه های فرهنگی و هنری و اردوهای دانش آموزی قرار گرفت و در حال برگزاری برای دو گروه خواهران و برادران است.

وی ادامه داد: در راستای پیش گیری از آسیب های اجتماعی یک سری برنامه های تکلیفی وزارتی هستند که خارج از برنامه های تکلیفی، خود استان برنامه های ابتکاری و خلاقانه دارد.

وی اظهار کرد: یک سری اردوهای توانمند سازی برای دانش آموزان و والدین است و همچنین نمایشگاه دائمی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری دادگستری و نهادهای برون سازمانی در آبان ماه در حال افتتاح است و از موارد دیگر برنامه های تکمیلی آموزشی ویژه مدارس کم برخوردار است که در مناطق حاشیه شهر در نظر گرفتیم.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار