امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

از فرصت خدمت در سنگر اسلام غافل نشویم

بهارستان یک(پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در دیدار با مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، غافل نشدن از فرصت خدمت در سنگر اسلام را امری ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۱۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
از فرصت خدمت در سنگر اسلام غافل نشویم

آیت اصلانی مدیر، مجتبی نقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از همکاران آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان همزمان با آغاز کار امام جمعه جدید بخش گلستان به دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی رفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان ضمن اشاره به توجه به جایگاه خدمت به خلق بیان داشت: از فرصت خدمت در سنگر اسلام استفاده کنیم و غافل نشویم. این فرصت شاید کوتاه باشد ولی باید از تمام توان در راه اعتلای اسلام استفاده کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم کاری را به درستی انجام بدهیم، نیازمند اطلاعات درستی هستیم. اگر اطلاعات درستی نداشته باشیم عملیات ما درست نخواهد بود. باید سیستم سازی و شبکه سازی مفصلی انجام شود تا اطلاعات جامع داشته باشیم و بتوانیم اقدامات کلیدی نماییم. در مبحث دانش آموز، بحث جدی داریم و برنامه های اساسی باید ریخته شود.

سیدسجاد موسوی ادامه داد: برنامه جامعی در حوزه آموزش و پرورش باید طرح ریزی شود که نیازمند یک بانک جامع اطلاعاتی خواهد بود که در همین راستا روزهای دوشنبه در مدارس خواهیم رفت و به صورت مستقیم و چهره به چهره با دانش آموزان ارتباط خواهیم گرفت. همچنین باید افراد فعال در فضای مجازی و خبرنگاران را شناسایی و تقویت کنیم.

امام جمعه بخشش گلستان در پایان خاطر نشان کرد: بنده معتقد هستم هر دستگاهی باید در یک جایگاه بدرخشد مثلا در مساله آموزش و پرورش نیازمند این هستیم که در یکی از ابعاد فرهنگیان، دانش آموزان، ساخت و ساز مدارس و یا غیره یک قسمت شاخص داشته باشیم.

خبرنگار: رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار