جشن ‌آموزش قرآن ویژه پایه اول ابتدایی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - روز سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ مهر‌ در مدارس ابتدایی سراسرکشور «‌جشن آغازین آموزش قرآن» برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۰۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن ‌آموزش قرآن ویژه پایه اول ابتدایی برگزار می‌شود

معاونت آموزش ابتدایی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد «به منظور ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم و معرفی شیوایی کلام قرآنی، آموزش آداب قرائت و گوش دادن به قرآن و تفکر در آیات قرآنی و با هدف ایجاد خاطره قرآنی خوب و زیبا از شروع آموزش کلام‌الله و تقویت علاقه برای یادگیری قرآن در نوآموزان پایه اول، روز سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ مهرماه در مدارس ابتدایی سراسرکشور «روز برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن» اعلام می‌شود.»

طبق اعلام معاونت ابتدایی برای برگزاری این جشن، انتخاب روز و ساعت برگزاری ‌برعهده معاون ‌آموزش ابتدایی استان است و برنامه باید در یک فضای بانشاط و معنوی برای ماندگار‌شدن فعالیت آغاز قرآن کریم در ذهن نوگلان برگزار شود.

‌این جشن با محوریت دانش‌آموزان و آموزگار ‌کلاس و با مشارکت خانواده‌ها‌ برگزار می‌شود و باید برنامه‌ریزی توسط معاون آموزش ابتدایی برای حضور چهره‌های قرآنی و معنوی شهر و روستا، مسئولان شهر و روستا، روحانیون و مسئولان قرآنی، خانواده‌های معظم شهدا و... در این برنامه صورت پذیرد.

‌برگزاری مسابقات قرآنی، اهدای قرآن و هدیه به دانش‌آموزان، اجرای دکلمه و سرودهای قرآنی، تلاوت دعای سلامتی امام زمان عجل الله فرجه الشریف، گرفتن عکس‌های یادگاری و برنامه‌های تربیتی ‌از جمله برنامه‌های مورد نظر معاونت ابتدایی برای برگزاری این جشن است.

آنطور که معاونت آموزش ابتدایی اعلام کرده تمامی مراحل انجام فعالیت باید با همکاری و هماهنگی معاونت ‌پرورشی استان انجام شود و فیلم تمامی فعالیت‌ها با ذکر نام مدرسه، منطقه و استان در گروه «مدرسه قوی، ایران قوی» در پیام‌رسان بله بارگذاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار