بیانیه وزارت دفاع به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی؛

امپراطوری رسانه‌ای استکبار برای تضعیف نیروی انتظامی دسیسه می‌کند

تهران (پانا) - وزارت دفاع طی بیانیه‌ای هفته نیروی انتظامی را گرامیداشت و اعلام کرد امپراطوری رسانه‌ای استکبار برای تضعیف این سازمان مقتدر و ارزشمند و عقب راندن آن از برخورد با مخلان نظم و امنیت دسیسه می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
امپراطوری رسانه‌ای استکبار برای تضعیف نیروی انتظامی دسیسه می‌کند

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ در این بیانیه آمده است:

آغاز هفته انتظامی نمادی است برای گرامیداشت تلاش ها و یادآوری فداکاری و زحمات رادمردانی که با تعهد به آرمان های انقلاب و ارزش های اصیل اسلامی با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای این سرزمین به ارمغان آورده و آسایش و شادکامی را برای شهروندان در جای جای میهن اسلامی مان، ایران عزیز فراهم کنند.

این مجموعه ولایت مدار با تقدیم نخستین شهدای جنگ تحمیلی توسط ژاندارمی و ایستادگی و مقاومت اولیه در برابر دشمن بعثی کارنامه ای پرافتخار از خود برجای گذاشته است و در سنگر مقابله با اشرار، مبارزه با مواد مخدر و حراست از کیان ، مال و‌ ناموس مردم در شهرها و روستاها با تلاش مجاهدانه و بی دریغ خوش درخشید.

پس از دفاع مقدس نیروی انتظامی همچون دیگر نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در تمام پهنه کشور حضوری مقتدر، مردمی و دلسوزانه داشته است بطوریکه ثمره آن همه ایثار و از خودگذشتگی ، ایجاد فضایی پاپدار و مناسب برای فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در هیاهوی محیط پرالتهاب برخی از همسایگان کشورمان است.

بدون تردید امنیت و آسایش ایران امروز مدیون خون شهدای گرانقدر، بویژه بیش از ۱۳ هزار شهید انتظامی در طول ۴ دهه است و بر همین اساس ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان این عرصه را در به رغم هجمه های ناجوانمردانه رسانه ای نظام استکباری به فراموشی نخواهند سپرد و به حافظان امنیت سرزمین خود احترام می‌گذارند و قدردان زحمات آنان هستند.

در حالی که فرماندهی انتظامی در نظم نوین و ساختار جدید نیروهای خود برای امنیت میهن اسلامی مان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، امپراطوری رسانه ای استکبار برای تضعیف این سازمان مقتدر و ارزشمند و عقب راندن آن از برخورد با مخلان نظم و امنیت دسیسه می‌کند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن احترام به مقام شامخ شهدای امنیت انتظامی، پشتیبانی و حمایت بی دریغ از یگان های انتظامی در بخش های مختلف درون شهری و مرزی اعلام می دارد: این سازمان به عنوان پشتیبان نیروهای مسلح کشور تلاش می کند فرماندهی انتظامی را در راستای برقراری هر چه بیشتر امنیت ملت عزیزمان، به مدرن ترین و به روز ترین ادوات هوشمند، تجهیز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار