پیام تبریک بخشدار مرکزی بوشهر به مناسبت روز ملی روستا و عشایر

بوشهر (پانا) - بخشدار مرکزی بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۵ مهر؛ روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۱۰۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک بخشدار مرکزی بوشهر به مناسبت روز ملی روستا و عشایر

متن پیام عارف علوی تبار به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم روستا زیرساخت پیشرفت و آبادانی کشور است و روستاییان مردمانی هستند که صدق اعمال و رفتارشان گستره نعمت را بر آنان وسعت می دهد.

روستائیان همواره در عرصه های مختلف انقلاب، دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور نقش محوری و تعیین کننده داشته‌اند و در دوران تحولی کشور نیز در راستای توسعه کسب و کار و توان و ظرفیت تولید پایدار اثرگذار بوده اند.

با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت نخبگان در روستاها و توجه به توانمندی‌های عشایر نقش تأثیرگذاری در توسعه پایداربخش دارد. در این مسیر، تلاش و همراهی دهیاران در روستاها به عنوان اولین حلقه واسط بین دولت و مردم، می‌تواند نقش تأثیرگذاری در توسعه این کانون‌های اصلی تولید و ثروت‌آفرینی خصوصا در سال مهار تورم،رشد تولید داشته باشد.

اینجانب ۱۵ مهرماه؛ روز ملی "روستا" را به روستائیان و عشایر عزیز، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران بخش مرکزی شهرستان بوشهر تبریک می گویم و امیدوارم با توجه به ظرفیت های ارزشمندی که روستاهای بخش مرکزی بوشهر در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و بویژه بخش گردشگری و بومگردی دارد، با مشارکت روستانشینان عزیز، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای بخش مرکزی شهرستان بوشهر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار