توسط هلال احمر انجام شد؛

توزیع بیش از هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان زنجانی

زنجان(پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت توزیع یک‌هزار و 50 بسته لوازم‌التحریر به ارزش 6 میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب طرح"ارمغان مهر" و "مهربانی مهر" آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان زنجانی

حکت اله هاشمی در حاشیه توزیع لوازم التحریر عنوان کرد: هلال احمر سازمان بزرگ بین المللی است که کارکردهای بسیار زیادی را در سطح ملی و استانی دارد و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار در قالب طرح های "ارمغان مهر" و "مهربانی مهر" یکی از این برنامه هاست.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر حلقه اتصال بین نیازمندان و توانمندان و خیرین است، خاطرنشان کرد: این طرح ها با همت معاونت داوطلبان و جوانان برای دانش آموزانی اجرا شده که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان زنجان نیستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خانه های هلال در مناطق شهری و روستایی استان مرجع توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردار هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در معاونت داوطلبان و جوانان طرح های ابتکاری زیادی داریم، بسیاری از افراد هلال احمر را با محوریت امدادرسانی در حوادث و سوانح می شناسند در حالیکه در این حوزه ها توانمندی قشرهای مختلف جامعه را برعهده داریم.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون موفق به اجرای پنج طرح کاروان سلامت در مناطق محروم استان و ویزیت رایگان بیش از یکهزار و 100 نفر شده ایم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به پرداخت هزینه های درمانی در قالب طرح حمایتی - درمانی اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه گذشته برای 500 نفر از بیماران نیازمند هشت میلیارد و 210 میلیون ریال هزینه درمانی و دارویی پرداخت کرده ایم.

هاشمی اظهار کرد: در حوزه امانات پزشکی نیز برای یکهزار و 80 نفر از زنجانی ها دراین مدت بیان شده از سال، تجهیزات پزشکی امانت داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار