۳۵۳۵ بسته‌ آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان نیازمند استان زنجان اهدا شد

زنجان (پانا)-پویش همکلاس مهربان دو با حضور فرمانده کل سپاه استان زنجان، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، رییس بسیج دانش آموزی، رییس سازمان دانش‌آموزی، رییس هلال احمر و رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
۳۵۳۵ بسته‌ آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان نیازمند استان زنجان اهدا شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،جعفر گنج‌خانلو معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه گفت: آموزش و پرورش ما نقش بسیار اساسی در آموزش دانش آموزان، تعلیم تربیت و همیاری و کمک رسانی به آنها دارد‌.

گنج‌خانلو افزود: آموزش و پرورش همه ساله در ایام بازگشایی مدارس، ایام الله ها، مراسمات مذهبی و حتی در طول سال تحصیلی از لحاظ ارتقای سطح درسی، تهیه لوازم التحریر، بسته های فرهنگی و... به دانش آموزان نیازمند یاری رسانی می کند.

گنج‌ خانلو اظهار کرد: هدف از برگزاری این پویش‌ها این است که دانش آموزان به هم کلاسی‌های نیازمند خود یاری‌رسانی کنند تا نیکوکاری، احسان و بخشش را یاد بگیرند.

در این پویش ۳۵۳۵ بسته‌ آموزشی و فرهنگی اعم از گوشی هوشمند، تبلت، لوازم التحریر، لباس مدرسه، کیف و کفش به نیابت از ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، به دانش آموزان نیازمند در هفته های آغازین شروع سال تحصیلی اهدا شد.

سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، هلال احمر و مدارس در این پویش شرکت کردند.

گنج‌خانلو در پایان درخواست کرد: روز ۲۳ شهریور ماه تمامی تشکل‌ها، مدارس، مناطق و نواحی میزان کمک‌های به دست آمده خود را اعلام می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار