فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خطبه‌ پیش از نمازجمعه شهرستان‌ورامین:

نیروی انتظامی، مظهر وظیفه‌شناسی و ضامن امنیت و آرامش مردم است

ورامین (پانا) - فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خطبه‌ پیش از نماز جمعه این هفته، نیروی انتظامی را مظهر و تجسمی از وظیفه‌شناسی همراه با عزت و سربلندی، ضامن امنیت و آرامش مردم دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی، مظهر وظیفه‌شناسی و ضامن امنیت و آرامش مردم است

دلاور القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی شرق استان‌تهران در خصوص وظایف شهروندان نسبت به پلیس، در نماز جمعه شهرستان‌ ورامین بیان کرد: شهر‌وندان می‌بایست نسبت به حقوق و‌ وظایف خود آشنا باشند و خود را نسبت به سرنوشت جامعه خویش مسئول بدانند و در امور گوناگون که پلیس ماموریت‌های متنوع و متعددی را انجام می‌دهد و دنبال می‌کند مشارکت داشته باشند؛ چرا که این نوع شهروند قانون‌مدار ضامن بقاء‌جامعه است و پلیس‌ هم مجری‌قانون و‌‌ متولی‌ برقرار کننده‌نظم و امنیت است که نقش‌اجتماعی و ماموریت‌های متعدد و متنوع دارد؛ پلیس‌خدمتگزار با پشتوانه و مشارکت شهروندان قانون‌مدار است که می‌تواند نقش خودش را ایفا کند و ماموریت‌ها را با موفقیت پشت‌سر بگذارد.

القاصی‌مهر در رابطه با همکاری مردم با پلیس عنوان کرد: اگر مردم و شهروندان‌قانون‌مدار، همکاران ما را در مجموعه‌پلیس همکاری نکنند‌، قطعا نمی‌توانیم ماموریت‌ها را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم لذا نیاز است مردم عزیز‌ ما و شهروندان به قانون پایبند باشند.

وی در خصوص امنیت و آرامش شهروندان افزود: اگر بخواهیم امنیت و آرامش را برای شهروندان به‌وجود بیاوریم نیاز به یک شهروند قانون‌مدار داریم و به همین منظور، همکاران ما در مجموعه انتظامی به عنوان یک نهاد خدمت‌گزار اصلی‌ترین وظیفه‌اش و رسالتی که دارد، مقابله با نا‌امنی‌‌ها و ناهنجاری‌ها و برقراری و ایجاد امنیت است. نیروی انتظامی، با تاسی از تعالیم و توصیه‌های مقام‌معظم‌رهبری تمام ظرفیت و توانمندی‌های خود را در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه و همچنین برای مقابله با ظلم و ناعدالتی و خدمتگزاری بی‌منت و پاسخگویی مردم به کار بسته تا امنیت مردم را بر‌قرار کند؛ چرا که امنیت مردم خط قرمز همکاران ما در مجموعه انتظامی هست.

القاصی‌مهر در رابطه با ایثار و فداکاری همکارانش اذعان کرد: نیروی انتظامی مظهر و تجسمی از وظیفه‌شناسی همراه با عزت و سربلندی و ضامن امنیت و آرامش مردم است. گواه این ادعا که همکاران ما از جان خود می‌گذرند وتلاش می‌کنند، این است که در طول ۶ ماهی که پشت‌سر گذاشتیم، ۵۱شهید تقدیم نظام و انقلاب کردیم و این شهیدان برای مقابله با ظلم، بی‌عدالتی و برای امنیت مردم و مقابله با قاچاقچیان، خرده‌فروشان ‌که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، شهید شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان‌تهران، مجاهدت‌های نیروی انتظامی در شهریورماه را موثر خواند و اظهار‌کرد: با تلاش همکاران ‌‌اطلاعاتی و انتظامی توانستیم نقشه‌های منافقین را خنثی کرده و دشمن را شکست دهیم، با حمایت و پشتیبانی مردم و همکاری وحدت و همدلی که با سایر سازمان‌ها به‌خصوص دستگاه‌های امنیتی داشتند، به دشمنان فهماندیم که در راستای شکست ایران‌، نمی‌توانند کاری از پیش برند و عاقبت آنان شکست و ذلالت خواهد بود.

دلاور القاصی‌مهر ، در پایان به خدمت‌رسانی نیروی‌انتظامی در اربعین حسینی اشاره کرد و اقدامات انجام شده را ارزشمند برشمرد و از خدمتگزاران تشکر کرد و افزود: راه‌اندازی سیستم‌های هوشمندی که در گذر‌نامه در مرز فراهم شد، مانع تجمع زائرین در پشت گیت‌های مرزی شد، بنابراین عبور زائرین در امنیت کامل و در کمترین زمان انجام می‌شد که رضایتمندی مردم را در پی داشت؛ از زحمات خدمتگزاران و نیروی انتظامی قدردانی می‌کنیم که بدون چشم‌داشتی وظیفه خود را بدرستی انجام دادند.

خبرنگاران دانش‌آموز‌: پریا یاراحمدی/ آرزو تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار