کارشناس مسائل دینی ناحیه دو بهارستان:

هرکس در مکتب حضرت محمد(ص) قرار بگیرد، نمونه‌ای از انسان کامل خواهد بود

بهارستان‌دو (پانا)- کارشناس مسائل دینی ناحیه دو بهارستان در ویژه برنامه رسول مهربانی که در آموزش و پرورش این ناحیه به صورت برخط برای مخاطبین پخش شد، قرار گرفتن در دین و مکتب پیامبر را برای هر انسانی مهم دانست و انسانی که در این راه قرار گرفته را انسانی کامل و واقعی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
هرکس در مکتب حضرت محمد(ص) قرار بگیرد، نمونه‌ای از انسان کامل خواهد بود

محمود ممی‌زاده، کارشناس مسائل دینی ناحیه دو بهارستان ضمن تبریک هفته وحدت گفت: لازم است که پیامبر و امام هفتم شیعیان را در هر راهی که هستیم الگوی خود قرار دهیم و طبق دستورات این دو شخصیت برجسته زندگی کنیم.

این کارشناس مذهبی، با اشاره به آیاتی از سوره احزاب، ادامه داد: اگر به خدا و روز قیامت باور دارید و هدفتان انس گرفتن با خداست پیامبر را سرمشق و الگوی زندگی خود قرار دهید، زیرا پیامبر فرشته ای از جنس انسان بود که خدا برای راهنمایی ما فرستاده بود.

او در رابطه با مهربانی و فروتنی پیامبر تشریح کرد: پیامبر به قدری مهربان و فداکار بودند، که بسیاری از دوستان ایشان برای یاری رساندن به پیامبر حتی از جان خود هم می‌گذشتند؛ تا بلکه بخشی از خوبی هایی که پیامبر در حق آنان کرده جبران شود.

ممی‌زاده به مناسبت ولادت امام صادق(ع) با بیان حدیثی از ایشان گفت: مؤمن واقعی دارای چهار خصلت راستگویی و امانتداری، داشتن حیا، حسن خلق و خوش‌اخلاقی است و در همه حال شکر گزار خداوند تعالی است که بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید، ما در عصری زندگی می‌کنیم که فضای مجازی حرف اول را می‌زند، در فضای مجازی دشمنان سعی در کمرنگ کردن جلوه پیامبر و همچنین ائمه اطهار و امامان معصوم را دارند، ما باید از این طرز فکر جامعه جلوگیری کنیم و در هر لحظه مردم را به دین جذب کنیم.

کارشناس مسائل دینی ناحیه دو بهارستان، درپایان تأکید کرد: هرکس در دین و مکتب حضرت محمد (ص) قرار بگیرد و طبق گفته های ایشان زندگی کند، نمونه ای از انسان واقعی و کامل اسلامی خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: پریا فرجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار