امام‌جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

جهادگران و انفاق کنندگان، از بندگان مقرب خداوند هستند

بهارستان یک (پانا)‌ -‌ امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خطبه نماز جمعه، جهادگران و انفاق کنندگان را بندگان مقرب خداوند دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۰۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جهادگران و انفاق کنندگان، از بندگان مقرب خداوند هستند

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام‌جمعه بخش گلستان، در خطبه نمازجمعه در خصوص ویژگی‌های مسلمانان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های یک فرد مسلمان این است که بتواند بر‌خلاف نفس خود رفتار و عمل کند و همچنین بتواند این ویژگی را به دیگران انتقال دهد؛ در واقع یک شخص مسلمان باید تلاش کند که به عنوان یک الگو برای سایر مسلمانان عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به آیه‌ای از سوره بقره عنوان کرد: خداوند منان انسان‌های جهادگر در راه حق و انفاق‌کنندگان را دوست دارد؛ پس تا می‌توانید در راه حق جهاد کنید و به مسلمانان کمک کنید تا خداوند نیز از شما راضی باشد و در حد توان خود انفاق کنید.

موسوی، جهادگران و انفاق‌کنندگان را از بندگان مقرب خداوند برشمرد و در خصوص اشخاص جهادگر اذعان کرد: خداوند بخشایشگر انسان‌هایی را که در راه خدا جهاد می‌کنند و متقینی که سعی دارند از هر آنچه که خداوند نهی کرده است، پرهیز کنند، در جایگاه ویژه‌ای قرار داده است؛ همانا آنها از بندگان مقرب خداوند هستند.

امام‌جمعه بخش‌گلستان شهرستان‌بهارستان در پایان، خطاب به نمازگزاران گفت: خداوند‌متعال همه بندگان خویش را دوست دارد، اما نسبت به برخی بندگان توجه ویژه‌ای دارد؛ از جمله کسانی که در برابر دستورات خداوند مطیع هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند خداوند را خشنود کنند؛ پس سعی کنید همیشه درصدد خشنودی خداوند باشید.

خبرنگار دانش‌آموز: سیده اسرا یمینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار