رئیس اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری:

از آغاز انقلاب اسلامی، حمایت از فلسطین از اولویت‌های سیاست خارجی قرار گرفته است

تهران (پانا) - رئیس اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری در دیدار با مهمانان ششمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین، حمایت از فلسطین را جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
از آغاز انقلاب اسلامی، حمایت از فلسطین از اولویت‌های سیاست خارجی قرار گرفته است

حسین رویوران، رئیس اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری گفت: مسأله‌ فلسطین و حمایت از فلسطین از همان روز‌های آغازین انقلاب اسلامی ایران جزو اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

وی افزود: اهمیت به فلسطین از تعالیم امت ‌ملت است که یادگار پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در مدینه است. بر همین اساس است که ارگان‌هایی با محوریت فعالیت خارج از مرزها مانند سپاه قدس در جمهوری اسلامی تاسیس شده است که مأموریت آن حفظ امت‌ملت اسلامی است و فعالیت‌های مختلفی در کشورهای سوریه، افغانستان، بوسنی، عراق و... داشته است.

رئیس اتحادیه بین‌المللی جوانان و نوجوانان مخالف اشغالگری در ادامه خاطرنشان کرد: این موضوع در زمان رهبری، مقام معظم رهبری به جایی رسیده است که در منطقه خاورمیانه، محوری با نام مقاومت که رأس آن جمهوری اسلامی ایران است، شکل گرفته و این تفکر در جهان اسلام جای خود را پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی کشورها قصد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دارند، تصریح کرد: عادی‌سازی روابط کشورها با اسرائیل یک خیانت بزرگ و تائیدی بر جنایات این رژیم اشغالگر است. روزی نیست که کودکان و نوجوانان فلسطینی شهید و یا اسیر نشوند، اسارت کودکان و نوجوانان در زندان‌ها برخلاف کنوانسیون های جهانی است که اسرائیل بدون رعایت آن، بسیاری از کودکان فلسطینی را در زندان های خود، دستگیر کرده است.

خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار