دختر شهید حسین محرابی:

شهادت پدرم در روز شهادت امام رضا(ع)‌‌ افتخار ما است

مشهد (پانا) - دختر شهید حسین محرابی گفت شهادت پدرش در روز شهادت امام رضا(ع)، افتخارآمیز است.

کد مطلب: ۱۴۰۹۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شهادت پدرم در روز شهادت امام رضا(ع)‌‌ افتخار ما است

ملینا براتی، دختر شهید حسن براتی و فاطمه محرابی دختر شهید مدافع حرم حسین محرابی در جشن نوجوان پلاس در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس حضور داشتند.

ملینا براتی گفت: پدر من در سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید. پدرم همیشه با اینکه چادر بر سر داشتم اما در مقوله حجاب همیشه به ما متذکر بودند. از اینکه امروز بین این همه دختر هم نسل خودم هستم با اینکه بسیار دلتنگ پدرم هستم اما احساس بسیار خوبی می کنم و بسیار مفتخرم که در بین این عزیزان حضور دارم.

فاطمه محرابی دختر شهید حسین محرابی نیز گفت: من خودم را دختر شهید معرفی می کنم، چون از نظر من خداوند منت بر سر ما گذاشته است و پدر ما را با شهادت از میان ما برده است و این نشانه افتخار ماست. من کلاس سوم بودم که پدرم به مقام شهادت رسید. پدرم در سال ۱۳۹۵ در روز شهادت امام رضا (ع) به شهادت رسید و این نگاه اهل بیت (ع)نسبت به ما بود که پدر عزیزم اینطور از میان ما پر کشید.

وی همچنین افزود: پدرم در وصیت نامه خود اینطور عنوان کرد: هر خانمی که چادر به سر کند و عفت ورزد و هر جوانی که نماز اول وقت را در حد توان شروع کند، اگر دستم برسد سفارشش را به مولایم امام حسین (ع) خواهم کرد و او را دعا می کنم؛ باشد تا مورد لطف و رحمت حق تعالی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: خیلی خوشحالم از بابت اینکه می بینم دختران دهه هشتادی که من هم عضوی از آنان هستم امروز گرد هم آمدند و دعا گوی همه شما نزد پدرم هستم.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زهرا ایزدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار