رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد:

تلاش سازمان نوسازی برای ایمن‌سازی 100 هزار کلاس درس

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از تلاش این سازمان برای ایمن‌سازی 100 هزار کلاس درس خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش سازمان نوسازی برای ایمن‌سازی 100 هزار کلاس درس

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مرکزی حراست و مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)؛ به اقدامات بسیار خوب حراست در مدت 10 ماه همکاری مشترک با سعیدی اشاره کرد و گفت: در مسائلی که پیش می‌آمد تلاش و همکاری مجموعه حراست بسیار کمک‌کننده و نگاه‌های پدرانه، عالمانه و مدبرانه مدیرکل استان در این موارد راهگشا بود.

وی بیان کرد: با هم‌افزایی بسیار خوب وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور و همراهی سازمان حراست کل کشور، فضای تعاملی ایجاد شده بسیار مثبت است که اثرات آن را در برون‌دادهای مختلف می‌بینیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تمجید رئیس جمهور از اقدامات انجام شده حوزه مدرسه‌سازی در مراسم آغاز سال تحصیلی، گفت: آنچه حاصل شده است و تحویل قریب به 10 هزار کلاس درس بیانگر زحمات همه مجموعه نوسازی مدارس است و نگاه رو به جلو و راهبردهایی که حراست داشته است نیز موجب پیشبرد بهتر کارهاست.

خان‌محمدی در ادامه با تاکید بر نقش مهم حراست در تحقق اهداف سازمانی و سلامت عملکرد دستگاه‌ها اظهار کرد: نگاه و عمده کار ما توجه به مقوله پیشگیری است. امیدواریم با حضور آقای شهرکی شاهد پیشبرد بهتر امور و موفقیت در دست‌یابی به اهداف سازمانی باشیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خاطرنشان کرد: کار در حوزه مدرسه‌سازی ویژگی‌های خاصی دارد به نحوی که می‌توان گفت اینجا آخر دنیا برای کار و خدمت کردن است. تمام تلاش و دغدغه ما معطوف به این است که ۱۰ هزار پروژه فعال را به ثمر برسانیم و مسأله بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس ناایمن را حل کنیم.

در پایان با اهدای یادبودی از زحمات سعیدی در طول مسئولیت دفتر مرکزی حراست سازمان نوسازی مدارس تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب شهرکی به وی تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار