رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان خبر داد؛

تحصیل 337 دانش‌آموز با آسیب‌های شنوایی متفاوت در استان گلستان

گلستان (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان اعلام کرد 337 دانش‌آموز با آسیب‌های شنوایی متفاوت در استان گلستان تحصیل می‌کنند و اصلی‌ترین خواسته آنها، پذیرش این گروه معلولیت در سطح جامعه است.

کد مطلب: ۱۴۰۹۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل 337 دانش‌آموز با آسیب‌های شنوایی متفاوت در استان گلستان

مراسم آیین نکوداشت روز جهانی ناشنوایان در مدارس استثنایی فدک و ارشاد استان گلستان برگزار شد.

سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن تبریک ولادت حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق (ع) و تاکید بر علم آموزی و مهرورزی و اخلاقمداری اظهار کرد: برابری تمامی دانش آموزان در آموزش عادی و آموزش استثنایی در تمامی زمینه ها و فرصت استفاده برابر از امکانات آموزش و پرورش از جمله اهداف اساسی و مهم در آموزش و پرورش است که باید دنبال شود.

وی با تبریک به دانش آموزان مدال آور کشوری و ابراز خرسندی از پرداختن به تمام جنبه های آموزش در این دانش آموزان تاکید کرد: این حرکت نباید اینجا متوقف شود و می بایست بر تلاش بیشتر برای کشف استعدادهای بالقوه آنها و پربارتر شدن مدال ها و افتخارآفرینی های دانش آموزان ناشنوای استان تلاش شود.

محمد قاسم پور، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان بیان کرد: در استان گلستان ۷۲ دانش آموز با آسیب شنوایی عمیق در مدارس استثنایی و ۲۶۵ دانش آموز با آسیب شنوایی متوسط و خفیف در مدارس عادی به صورت تلفیقی-فراگیر مشغول به تحصیل هستند. یکی از اصلی ترین خواسته های دانش آموزان با آسیب شنوایی پذیرش این گروه معلولیت در سطح جامعه است.

وی افزود: دانش آموزان با آسیب شنوایی استان گلستان پتاسیل و ظرفیت های بسیاری دارند که می توان به کسب مدال های برتر کشوری در تابستان گذشته اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار