راوی دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا:

شهدا به غربت رفتند تا موشک‌های امروز با قدرت به هدف بنشیند

مشهد(پانا) - راوی دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا بیان کرد شهدا به غربت رفتند تا موشک‌های امروز با قدرت به هدف بنشیند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شهدا به غربت رفتند تا موشک‌های امروز با قدرت به هدف بنشیند

حسین یکتا، راوی دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا در مراسم یادواره یکصد شهید محله رضاشهر مشهد عنوان کرد: امام خمینی (ع) در سال‌های پایانی جنگ فرمود که سال‌ها باید بگذرد تا دنیا بتواند شهدای ما را بشناسد. به همین دلیل است که با گذشت روز های متَمادی از زمان جبهه های جنگ شهدای مظلوم و گمنام برای آحاد مردم و به خصوص قشر جوان جامعه محبوب‌تر شده اند.

وی گفت: شهیدانی والا مقام و عاشق پیشه در راه اباعبدالله الحسین همچون شهید سلیمانی برای تمامی مردم و دنیا هنوز به اندازه موثر شناخته‌شده نیست و سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه این شهید والامقام مشخص شود.

یکتا خاطرنشان کرد: شهدا به غربت رفتند تا موشک‌های امروز با قدرت به هدف بنشیند. ما با برنو و ام‎۱ به جنگ رفتیم و با ده‌ها قرارگاه عملیاتی و صد‌ها لشکر و یگان سازمان‌یافته از جنگ خارج شدیم، این اثر و هنر شهدا است و برای همین است که امروز کتاب «پرواز تا بی‌نهایت» از شهید عباس بابایی در هند به کتاب پرفروش سال تبدیل شده و راهیان نور حتی از کشور‌های آمریکای لاتین و اروپا، زائر دارد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا با بیان اینکه الگوی دفاع مقدس تا امروز هم ادامه یافته است، بیان کرد: آن زمان که در زمین مسلح شلمچه، در یک موقعیت محدود جنگ نامحدود برقرار بود، عبودیت تمام‌قد جوانان ایرانی از مشهد، اصفهان، تبریز و قم ظاهر و در بین مردم ثابت شده بود و همان‌جا ما بازهم به دیواره‌های بصره رسیدیم و دشمن را به کلی از جنگ نظامی ناامید کردیم. و امروز هم با تکرار زمان، جبهه حق به دیوار‌های قدس رسیده است و دشمن را به حدی از ناامیدی رسانده که برای پیروزی دل به جنگ فرهنگی و تفرقه و تجزیه بسته است.

راوی دفاع مقدس و فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا در پایان خاطر نشان کرد: خانواده‌های شهدا بدانند که حتی یک قطره از خون این شهدا هدر نرفته است و شهدا بودند که با جانفشانی خود مقابل ظلم ایستادگی کردند و میهن را با فدا کردن جان خود حفظ نمودند.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه مهدی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار