مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست شورای معاونین تاکید کرد؛

هر مدرسه یک برنامه تحولی

ایلام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با توصیه به مدیران مدارس تاکید کرد باید برای هر مدرسه یک برنامه تحولی وجود داشته باشد و با اشتراک‌گذاری این برنامه‌ها، یک حرکت روبه جلو در دستگاه تعلیم و تربیت استان اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
هر مدرسه یک برنامه تحولی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و شهرستان ها و مناطق استان به صورت مجازی برگزار شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست به تشریح مهم‌ترین برنامه های آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد.

وی به بررسی وضعیت بازگشایی مدارس، نظارت بر روند توزیع کتاب های درسی به ویژه برای دانش آموزانی که به موقع ثبت سفارش انجام نداده اند و تدوین برنامه های درسی و... پرداخت و از روسای شهرستان ها و مناطق خواست با نظارت جدی بر فعالیت های مدارس نقاط قوت و ضعف آنها شناسایی شود و تمهیدات لازم برای پیشرفت روند آموزشی و پرورشی اندیشیده شود.

درویشی با توصیه به مدیران مدارس تاکید کرد: باید برای هر مدرسه یک برنامه تحولی در مجموعه آموزشگاه وجود داشته باشد و با اشتراک گذاری این برنامه ها شاهد یک حرکت روبه جلو در دستگاه تعلیم و تربیت استان باشیم.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان ایلام در ادامه اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم همچنان که برنامه ای در حوزه پرورشی و امور شاهد و ایثارگران برای برگزاری هر مدرسه یک یادواره شهدا وجود دارد، باید در حوزه آموزش هم یک برنامه تحولی در مدارس وجود داشته باشد تا بر مبنای آن حرکت تحولی آموزش و پرورش محسوس و قابل سنجش باشد.

شایان ذکر است؛ در این نشست مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق استان به تشریح مهم‌ترین برنامه ها و چالش های حوزه کاری خود پرداختند و انتظارات خویش برای رفع بعضی موانع و مشکلات واحد‌های آموزشی را بیان کردند.

همچنین، هماهنگی با اداره کل نوسازی برای آماده سازی سیستم های گرمایشی مدارس، ساماندهی نیروهای انسانی به ویژه در حوزه بازنشستگان که در طول سال تحصیلی امسال بازنشسته خواهند شد، استمرار و بکارگیری بازنشستگان با رعایت نیاز و رفع اضافه تدریس برای مناطق، بررسی وضعیت حق التدریس همکاران و...از جمله مهم‌ترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار