مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی مطرح کرد؛

فتح‌ قله‌های افتخار با اتکا به اراده دانش‌آموزان، تخصص معلمان و هدایتگری مدیران

بجنورد (پانا) - مدیرکل آمورش و پرورش خراسان‌شمالی گفت فتح قله‌های افتخار با اتکا به اراده دانش‌آموزان، تخصص معلمان و هدایتگری مدیران امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فتح‌ قله‌های افتخار با اتکا به اراده دانش‌آموزان، تخصص معلمان و  هدایتگری مدیران

ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه نگاه وزارت آموزش و پرورش، برخورداری از مدرسه قوی برای دستیابی به ایران_قوی، سربلند و پیروز است، عنوان کرد: سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش کشورمان، بیانیه گام دوم انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم محور تدوین برنامه های آموزشی و پرورشی در مدارس کل کشور به خصوص خراسان شمالی است.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان کوچک‌انگاری آموزش و پرورش را خطرناک دانسته‌اند. در کلام ایشان، آموزش و پرورش مولد نیروی انسانی است و عبور از گردنه‌های دشوار پیشرفت بدون توجه به تعلیم و تربیت غیرممکن است.

وی همچنین از آغاز تحصیل ۱۹۳ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۰ مدرسه خراسان شمالی خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ معلم در مدارس دولتی و ۶ هزار معلم در مدارس غیردولتی استان کار تدریس به دانش آموزان را برعهده دارند.

اکبری به پروژه های آموزشی اشاره و بیان کرد: از ۲۸ پروژه آموزشی با ۱۶۰ کلاس درس همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بهره برداری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن اشاره به موفقیت های کسب شده دانش آموزان در کنکور اظهار کرد: کسب رتبه یک کشور در کنکور گروه علوم انسانی و ۲۳ رتبه دو رقمی در آزمون‌های سراسری، ۳ مدال برنز جهانی و راه یافتن ۵۰۹ دانش آموز به مرحله کشوری المپیادهای علمی از افتخارات خراسان شمالی است.

دانش آموز خبرنگار: سینا مشتاقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار