معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ مشهد:

دانش‌آموزان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۴مشهد مقدس گفت دانش‌آموزان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند

احمد اکبری معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ مشهد مقدس در مراسم چهل و سومین حماسه دفاع مقدس و غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در آرامگاه بهشت رضا(ع) گفت:«آخرین روز از هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم. همه ما دانش آموزان و معلمین و مسئولین باید طوری عمل و رفتار کنیم که بتوانیم راه این شهدا را که همان راه ولایت است، ادامه دهیم و پشت سر ولایت و مقام معظم رهبری حرکت کنیم و راه انبیا و اولیا الهی را که مسیر تقرب به خداست را ادامه دهیم.»

وی افزود:«ما تاکید داریم هم مدیران مدارس و هم معلمین به سمت و سویی حرکت کنند که دانش آموزان بتوانند خود را با شهدا پیوند بزنند و دانش آموزان با شهدا تجدید میثاقی داشته باشند و انشاالله دانش آموزان در همایش ها، مسابقات و شرکت در محافلی که یادواره شهدا است بیشتر شرکت کنند. در راستای صحبت مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن راه شهدا کمتر از شهید شدن نیست. بنابراین شرکت در این گونه محافل است که دانش آموزان می توانند با فرهنگ شهید و شهادت و ایثار آشنا شوند و با شهدا پیوند بخورند.»

وی افزود:«ما از دانش آموزان می‌خواهیم که در مدارس حتما با ورود به عرصه های مختلف تمرین و ممارست فعالیت های اجتماعی را بتوانند با اعتقادات قوی ادامه دهند و امیدواریم که دانش آموزانمان راهشان را درست انتخاب کنند و با توجه به رویکردهای وزارتخانه در بخش تربیتی فرهنگ نماز و مسائل اعتقادی بتوانند موفق شوند.»

دانش آموزخبرنگار:عادله شمسی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار