مشاور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان

خانواده ها، جانشان را به همکاران ما در آموزش و پرورش می سپارند

اصفهان (پانا) - مشاور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان گفت خانواده ها، جانشان را به همکاران ما در آموزش و پرورش می سپارند از این جهت ما رسالت سنگینی داریم.

کد مطلب: ۱۴۰۸۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها، جانشان را به همکاران ما در آموزش و پرورش می سپارند

مرجان پناهی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان در گفتگو با پانا گفت:درخدمت بانوان اداره کل آموزش و پرورش هستیم و در کنار هم قرار گرفتیم با قرائت حدیث کسا و تجدید میثاق با شهدای گمنام دفاع مقدس که سالها در دفاع مقدس شجاعانه و باایثار تمام جنگیدند تا ما الان بتوانیم در ایران اسلامی خودمان، سرمان را بالا بگیریم و با افتخار بگوییم می توانیم به خوبی و با آرامش تمام زندگی کنیم.

وی افزود:رسالت ما خیلی زیاد است به خصوص رسالت ما همکاران آموزش و پرورش، برای دخترانمان و برای پسرانمان که واقعا امانت هایی هستند، برای خانواده ها و پیرو سخنان مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان که خانواده ها، جانشان را به همکاران ما در آموزش و پرورش می سپارند.

پناهی مشاور مدیر کل آموزش و اصفهان بیان کرد:
ان شاءالله که با اعتقادات خودمانو اهمیتی که به این مسائل اعتقادی و تربیتی می خواهیم بدهیم توجه ویژه داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد:این رسالت را فراموش نکنیم و عزیزانی که به امانت به دست ما سپرده می شوند به نحوه صحیح و شایسته انجام وظیفه نماییم تا در محضر آقا امام زمان (عج) سربلند باشیم.

در ادامه مرضیه ذاکری رییس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا بیان کرد:« قریب به ۵۵۰۰ دانش آموز به این انقلاب تقدیم کردیم و نزدیک به ۳۴۰ شهید فرهنگی عزیز، در آستانه ی میلاد پیامبر اکرم (ص) هفته‌ی وحدت ،وهفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

ذاکری ادامه داد:ما باید از این شهدای دفاع مقدس و خانواده های معظم شان الگو بگیریم.
باعث افتخار است که نفس می کشیم در کشور و استانی که بیشترین تعداد شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

رییس اداره امور شاهد و ایثارگرات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان کرد:البته باید بگوییم رسالت ما سنگین تر شده است و ما باید تلاشمان این باشد که این الگو های عزیز و بزرگ را معرفی نماییم و جا دارد این هفته‌ی وحدت را تبریک بگویم و تمام هفته هایی که منتسب به نام شهیدان و خانواده های آنها می باشد.

وی تصریح کرد: باید قدراین شهدای عزیز و خانواده های آنها را بدانیم که رسالت ما را در آشنایی دانش آموزان با راه و مسلک این شهدای گرانقدر وعزیزرا، سنگین تر می کند.

زهره عرب مسئول تربیت سیاسی و اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش و اصفهان ادامه داد:در هفته دفاع مقدس هستیم ، هفته‌ی دفاع مقدس امسال با شعار (ما متحدیم) شکل گرفت و برنامه های ستاد بزرگداشت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شد.

وی افزود: یکی از برنامه های مصوب این ستاد، حضور بانوان شاغل اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در کنار مزار شهدای گمنام کوه صفه بود که خداوند این توفیق را داد که همراه و همگام با سراسر کشور ،با قرائت حدیث کسا بتوانیم از فیوضات معنوی این شهیدان بهره مند شویم.

در پایان مسئول تربیت سیاسی و اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان خاطر نشان کرد:ما خیلی مدیون خون شهدا هستیم و از همکاران عزیز که در این مکان مقدس تشریف آوردند و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر نمودندکمال سپاس و قدردانی را دارم .ان شاءالله که الگوی خوبی برای تمام دانش آموزان باشیم و آنها را با سیره و زندگی شهدا آشنا نماییم.

دانش آموز خبرنگار : ستایش کیقبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار