اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت:

تغییر نام وزارت ارشاد باید در مجلس به تصویب برسد

در هیچ استانی برای برگزاری کنسرت مشکل نداریم

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تغییر نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در مجلس به تصویب برسد، گفت مسأله اول ما تغییر اسم نیست و مهم کارکرد وزارتخانه است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تغییر نام وزارت ارشاد باید در مجلس به تصویب برسد

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص تغییر ساختار وزارت فرهنگ و ارشاد، گفت: تغییرات ساختاری وزارت فرهنگ و ارشاد طی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد. برخی از این تغییرات نیازمند قانون است و تغییر نام وزارتخانه باید در مجلس به تصویب برسد. مسأله اول ما تغییر اسم نیست و مهم کارکرد وزارتخانه است. هنوز چیزی قطعی نیست و از اصحاب فرهنگ و رسانه دعوت می‌کنیم تا نظرات خود را در این‌باره به ما اعلام کنند.

وی درباره برگزاری کنسرت در سراسر کشور نیز بیان کرد: در هیچ استانی برای برگزاری کنسرت مشکلی نداریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به کانتینرهای کاغذ دپو شده در گمرکات کشور و زمان ترخیص آنها، گفت: مسئولیت این کار با وارد کنندگان بخش خصوصی است. مشکلاتی وجود داشت که با رییس قوه قضاییه و سایر بخش‌ها مذاکراتی برای رفع آنها انجام دادم. امیدوارم ۲۰۰۰ تن کاغذ هر چه زودتر از گمرکات کشور ترخیص و به بازار نشر عرضه شود.

اسماعیلی از برگزاری همایش بین‌المللی اسلامی علیه توهین به قرآن با حضور مقامات و اندیشمندان کشورهای اسلامی در پایان مهر در تهران هم خبر داد و افزود: این همایش در واکنش به جسارت به قرآن کریم با حضور شخصیت‌های مهم جهان اسلام و وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی و سایر شخصیت‌های سیاسی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار