آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد با هزینه مراسم ترحیم یک مادر

تهران (پانا) - یک نیکوکار در استان تهران با واریز مبلغ ۵۶ میلیون تومان به عنوان هزینه مراسم ترحیم مادرش، بدهی ۲ زندانی را پرداخت و آنها را از بند آزاد کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد با هزینه مراسم ترحیم یک مادر

به گزارش اداره کل زندان‌های استان تهران، نیکوکاری با مراجعه به دفتر ستاد دیه نمایندگی این استان با اهدای هزینه مراسم ترحیم مادر مرحوم خود، بدهی یک نفر زن و یک نفر مرد زندانی نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کرد و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

وی هدف از این اقدام خیرخواهانه را شادی روح مادر مرحومش و خانواده‌های دو زندانی بدهکار عنوان کرد و یادآور شد: اهدای کمک برای آزادی زندانیان نیازمند به ویژه در مناسبت‌های خاص مذهبی باقیات صالحات است.

براساس این گزارش، خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ کمک‌های خود را به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد اهدا کنند همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول و یا شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار