سخنگوی سپاه :

آرام بودن سالگرد اغتشاشات نشان‌دهنده آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان بود

بوشهر(پانا)_ سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت شاید یکی از دلایلی که دشمن در سالگرد اغتشاش‌ها نتوانست تحرک جدید ایجاد کند، ناشی از نوع نگاه فرمانده‌کل سپاه و اقدامات ارزشمند برای ارتباط مؤثر با جامعه‌ی هدفِ تحت‌تأثیر دشمنان و آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان بود

کد مطلب: ۱۴۰۷۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آرام بودن سالگرد اغتشاشات نشان‌دهنده آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان بود

سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش روایت فتح جهاد تبیین و ا میدآفرین در بوشهر اضهار کرد : مردم ما زندگی خود را با عاشورا و مکتب اهل بیت (ع) هماهنگ و تنظیم می‎‌کنند که در این بین چهره امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری یادآور عظمتی است که انقلاب کربلا داشته است.

شریف گفت : قدرت مردم در محاسبات ریاضی و عددی دیده نمی‌شود و در جریان اغتشاش‌های ذهنی که در برخی از جوانان ایجاد شد، عمق پیوند مردم با رهبری به‌عنوان یک سرمایه ملی مانع از ایجاد مشکل برای کشور شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : بخش عمده‌ای از دلیل شکست‌های اخیر دشمن محاسبه نکردن نوع ارتباط مردم با رهبر معظم انقلاب است، زیرا این پیوندی دینی و معنوی و با عمق وجود مردم حاصل شده است.

سردار شریف تصریح نمود : امسال مردم ایران نیز هوشمندی به خرج داده و با نگاه به چهره رهبران اپوزیسیون و شناخت جامع و دقیق از آنان، از همراهی با آنان اجتناب کردند.

او بیان کرد: مردم کشورمان، صاحبان اصلی این نظام هستند و انقلاب و نظام را مال خود می‌دانند و بر این اساس در برابر دشمنان از کشور دفاع می‌کنند و البته فرزندان همین مردم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند.

شریف گفت : شاید یکی از دلایلی که دشمن در سالگرد اغتشاش‌ها نتوانست تحرک جدید ایجاد کند ناشی از نوع نگاه سردار سلامی و اقدام ارزشمندی برای ارتباط موثر با جامعه هدف تحت تاثیر دشمنان اجرایی شد.

سردار شریف اظهار کرد : طراحی دشمن برای ایجاد اغتشاش در امسال نه تنها از سال گذشته کمتر نبود بلکه بیشتر هم بود، اما با دلایل اعلام شده که مهمترین آن آگاهی وسیع مردم به‌ ویژه جوانان و نوجوانان از نیات شوم آنان بود، نتوانستند حتی یک‌هزارم برنامه سال گذشته خود برای ایجاد اغتشاش در کشور را عملی کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از مقاطع مهم دوران دفاع مقدس حضور در دریا و نبرد دریایی بود و یکی از مؤلفه‌های اصلی ما مقابله به‌مثل برای کمک به صادرات نفت کشور و همچنین جلوگیری از صادرات نفت دشمن بود.

شریف افزود: در این بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز چهره‌های مؤثری در دریا داشت که پرچمدار آنان شهیدانی، چون نادر مهدوی و بیژن گرد بودند.

او یادآور شد: شروع خوبی برای ساخت فیلم شهید نادر مهدوی محقق شده که این مهم گامی ارزشمند برای تجلیل از تمامی شهیدان بوشهر در دفاع است و عرصه‌ای برای نمایش افتخارات مردم استان در تاریخ خواهد بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به ساخت فیلمی در شأن و تراز مردم استان بوشهر کمک می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار