نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری:

عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی به نمایش گذاشته شده است

نظام مقدس جمهوری اسلامی از مبانی محکم عقلی و نقلی برخوردار است

تهران (پانا) - نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت به توفیقات دولت سیزدهم، عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی در حوزه سیاسی و به ویژه در عرصه بین‌الملل به نمایش گذاشته شده است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی به نمایش گذاشته شده است

آیت‌الله احمد بهشتی صبح امروز در نطق پیش از دستور در روز اول دوازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، ضمن تبیین مبانی محکم عقلی و نقلی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر اساس همین مبانی عقلی و نقلی، تدوین شده و به برکت این قانون، نظام، گام اول را چنان محکم برداشت که در گام دوم توانسته است این چنین عظمت و اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: در نظام علوی ما دولتمردان باید در درجه اول، رابطه خود را با خدا تحکیم بخشند تا خدای متعال رابطه آنها با مردم را اصلاح کند و حافظ آنها از خطا و لغزش باشد.

نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در حوزه سیاسی و به ویژه در عرصه بین‌الملل گفت: روابط ایران با سایر کشورها و به ویژه همسایگان بهبود یافته و ضمن استیفای حقوق کشور، عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی به نمایش گذاشته شده است که این اقدامات، باعث تقدیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خشنودی ملت قهرمان ایران شد.

آیت الله بهشتی در پایان بر ضرورت تلاش بیشتر تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار